Het wachten is voorbij: ik ben zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Hoewel ik al een tijdje een vermoeden had, kan ik het toch nog niet geloven: ik ben zwanger. Na 4 rondes oefenen, is het dan in ronde 5 toch gelukt! Als alles goed gaat, krijgt ons zoontje in januari een broertje of een zusje.
Voor de klussers onder ons: succes! Voor de NOD'ers: ik duim voor jullie. En ik hoop iedereen terug te zien op het januariforum, als dat van start gaat. Bedankt voor alle steun en tot gauw, ik kom zeker nog wel eens langs!

Groetjes van een dolgelukkige
Marian

Marian, 25, NOD 29 april, 2e kindje verwacht in januari

Hoi Marian,

Onwijf gefeliciteerd en geniet ervan!

Groetjes Cindy

Marian,

Gefeliciteerd meid. Wat een geweldig nieuws. Geniet ervan.

Hopelijk komen we je snel achterna op het januari forum.

Groetjes,
Linneke

hoi marjan van harte gefeliciteerd geniet er maar van . hoe  oud is jou zoontje ik ben net 26 geworden en heb een zoontje van bijna 1 en we zitten nu in de derde ronde voor nr 2 ik hoop dat alles goed gaat en je in januarie een gezond kindje mag krijgen groetjes

Gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten! Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

Dank je wel allemaal!
Loes, mijn zoontje is nu bijna 14 maanden oud. Hij was jarig op 10 maart, en toen waren we toch ook alweer van half december bezig... Dus ongeveer gelijk bij jou.
Ik heb het blijde nieuws gisteren alvast aan mijn ouders verteld, kon natuurlijk mijn mond niet houden. Nu ja, we zien wel. Er volgen nu een aantal spannende weken/maanden, maar ik zal jullie zeker op de hoogte houden!

Groetjes,
Marian

Geweldig nieuws!

Van harte gefeliciteerd! Mijn hart maakte wel een beetje een sprongetje, ronde vijf, deze maand is voor ons ook ronde vijf....... Ik hoop idd dat ik (en natuurlijk de rest van ons) je tegen zal komen op het januariforum!

Geniet ervan,
Linny

hartelijk gefeliciteerd en geniet weer van een mooie zwangerschap!!

Terug
Bovenaan