Hoi,hier ben ik weer rond 25 mei heb ik een berichtje op het forum gezet door de reacties ging het wel weer.En toch heb ik deze week een rotweek. Ik zit 1 week voor dat ik ongi moet worden en ik kan niet meer wachten.Rond me heen zie ik allemaal zwangere vrouwen.Ik zit op maandag op babyzwemmen en daar in de groep is ook iemand zwanger die ongeveer met mij uitgerekend zou zijn.Elke maandag zie ik er tegen op om naar het zwemmen te gaan, afgelopen maandag ging het dan ook niet meer. Toch heb ik het er met haar over gehad en gelukkig begrijp zij me, maar toch kan ik het niet van me afzetten. Ik wil nu zwanger zijn en dat gaat niet, ik weet ook niet hoe ik het van me af moet zetten.Morgen ga ik solliciteren, ik moet toch wat, het kan nog wel een jaar duren toch. En volgende week als ik ongi moet worden dan zit ik voor 2 weken in Spanje op vakantie misschien lukt het dan om het van me af te zetten ik hoop het maar. Sorry voor de depri woorden maar ik voel me echt rot en weet met mezelf geen raad meer ik heb van de week alleen nog maar gehuild, en je kan het niet uitleggen want het is een gevoel.