Het was een tweeling, wel 1 hartje gezien

Vandaag echo gehad ivm bloedverlies (zou volgens berekeningen 7,5 week zijn)..
Via gewone echo niets te zien, mijn hart ging meteen tekeer!!
Dus toch even inwendig. We zagen een groot leeg vruchtzakje, maar daarna toch nog een klein vol vruchtzakje MET EEN KLOPPEND HARTJE!!!

Ik ben waarschijnlijk pas 6,5 week en het vruchtje zit in een heel klein zakje )weinig vruchtwater en een strak zakje'. Degene die de echo uitvoerde was sceptisch, het is echt afwachten. Maar wel een kloppend hartje gezien, dus nu afwachten tot 1 november.. Spannend!

Ow, wat spannend Ukkepuck! Gelukkig toch een kloppend hartje, hopen dat deze kleine zich goed ontwikkelt en bij je blijft. Wel vreemd idee natuurlijk dat het er twee zijn geweest. Hopen dat het snel 1 november is en je een goede echo hebt!

ow wat spannend zeg!
duimen dat het goed mag blijven gaan, maar een kloppend hartje is al een heeeel goed teken!

liefs

Spannend! Ik ga voor je duimen dat alles goed is!
Trouwens wel jammer en een beetje gek dat je nu tot 1nov moet wachten. Lange tijd in onzekerheid!

Gr Ilse

Wat spannend!!!

Wel jammer dat je tot 1 november moet wachten en dat ze het niet iets sneller doen,maar ja hopen dat het allemaal goed blijft gaan je hebt in ieder geval een hartje zien kloppen dat is al een hele geruststelling.

gr Rian

Ze zeiden dat ze met 10 weken pas echt zien of alles goed is! Maar mocht ik weer bloedverlies hebben of ik houd het niet vol, kan ik altijd eerder komen.. Maar ik ga het proberen vol te houden!

Het is gewoon vervelend dat ik ruim 1 tot 1,5 week korter zwanger ben dan ik dacht, dus moet ik dezelfde weken wachten.. Als het mis gaat, gaat het toch mis.. Met of zonder extra echo!

Lief dat jullie mee hopen

Terug
Bovenaan