Het was ff schrikken

Hallo meiden,

Van het weekend heb ik het erg druk gehad, zaterdag mijn verjaardag gevierd, voelde me die dag ook echt niet lekker, verkouden, pijn in mijn keel en erge hoofdpijn. Maar goed, toch mijn verjaardag gevierd. En zondag naar de dierentuin geweest, was me eigenlijk te veel, maar ja, we hadden al afgesproken er heen te gaan. En gister, 3 september, op mijn verjaardag zelf, zag ik ineens wat donker bloed in de toilet, dit tot 2x toe, toch maar gelijk ff naar het ziekenhuis gebeld, mocht gelukkig gelijk komen.
In het ziekenhuis hebben ze een hartfilmpje gemaakt en dat was gelukkig heel erg goed, de kleine was erg druk bezig met bewegen. en toen hebben ze me nog inwendig onderzocht, en een kweekje afgenomen om te kijken waar het bloed vandaan kom en of het goed is( hier krijg ik volgende week de uitslag van ). En toen een inwendige echo om te kijken of alles goed is en een echo via de buikwand om te kijken of alles goed is met de kleine en of er genoeg vruchtwater is.
Gelukkig is alles goed, maar ben er wel van geschrokken.

Liefs van Mariska
 
Hey meid,

Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan schrikt! Gelukkig is alles goed met de kleine:) je lichaam geeft dus aan dat je te veel hebt gedaan.. Rustig aan hoor. Ik plan dingen ook ruim in en niet elke dag. Heb net het gras gemaaid (klein stukje) en onkruid uit de voortuin gehaald.. Ik zit nu te hijgen en te gapen op debank.. Straks de honden doen en naar t winkelcentrum maar dat is eigenlijk ook veel te veel op 1 dag.. Denk goed om jezelf en de kleine hoor! Hopen dat ze niks byzonders vinden..
 
Dat is inderdaad flink schrikken!!
Nu wel naar je lijf gaan luisteren hé meis!
Hou je ons op de hoogte van de uitslag?

En nog gefeliciteerd!
We hadden mooi weer op "onze" verjaardag ;-)

Liefs,
Marieke
 
Jemig wat schrik je dan zeg!
Gelukkig is alles goed met de kleine, maar kan me voorstellen dat je nog enige onrust kent omdat je niet weet waar het vandaan komt. Wie weet geeft de kweek nog uitsluitsel hierover. Maar ja, wat ik geleerd heb is dat er zoveel onbekends en onverklaarbaarst gebeurt in ons lichaam, helemaal als we zwanger zijn, daar kan je je geen voorstelling van maken. En misschien ook maar goed, want als je alle risico's weer zou weten worden we daar waarschijnlijk ook niet blij van!
Het is en blijft dus maar een wonder!!

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
Liefs
 
Terug
Bovenaan