Het was geen kramp maar knallende koppijn!!!

We zijn nu 2 maanden aan het tobben geweest met voeding en lactulose en dat soort spul maar we zijn er nu uit.
Onze zoon had knallende koppijn! Gister naar de ostheopaat geweest en die zag gelijk dat de kleine een 'spoiler' had. Dan zit er een deuk in zijn hoofd bij zijn fontanel. Elk kind wat geboren wordt heeft dat maar dat trekt weg naar 3 dagen maar bij onze zoon dus niet. Wat als gevolg had dat hij heel veel druk op zijn hoofd had en ging persen om het gevoel weg te laten gaan. De ostheopaat heeft het na 10 min behandelen weer goed gekregen en je zag tijdens de behandeling de blik in zijn oogjes veranderen en je zag de verlichting voor hem. Ben zo blij dat we er heen zijn gegaan want volgens het consultatieburo had hij stress!
Ook het drupje zonnebloemolie in zijn fles, nog bedankt voor die gouden tip, was volgens het consultatieburo ook heel erg fout. Maar de ostheopaat vond dat ook een goed wonder middel!
Kortom ben zo blij dat ik zelf zo ontzettend eigenwijs ben en het consultatieburo maar laat zeggen wat ze denken en zelf wel een oplossing zoek.

Kortom bedankt nogmaal voor al jullie tips! Zo zie je maar weer, zet een paar moeders op internet neer en we komen er wel uit met onze 'problemen'

Groetjes
 
Hoi,

Wat fijn voor jullie zoontje en jullie natuurlijk.
Ja zo zie je maar weer dat je echt op je gevoel af moet gaan.
En stress is het antwoord op alles, nu ook voor baby's??
Lekker eigenwijs blijven he!!

Gr MJ
 
Fijn volk hè die osteopaten? Goeie uitvinding haha!
Hier hebben we gelukkig wel wat aan het CB das ook wel erg prettig!
Ik heb nog geen mama gehoord die weggestuurd is met de diagnose stress :-S hoe verzinnen ze het.....
Wil nog wel een hele kleine kanttekening plaatsen bij de zonnebloemolie in de fles; het schijnt namelijk te kunnen gebeuren dat als je kleine zich verslikt in de fles dat de olie net als de slok melk in de longetjes terecht kan komen. Doordat de olie niet echt met de melk mengt en een lastige substantie is om op te hoesten kan dit een ontsteking veroorzaken vandaar dat dit tegenwoordig wordt afgeraden.. Straks als je ukkie vast voedsel krijgt kun je wel weer zonder problemen een drupje toevoegen, aangezien het dan opgesloten zit in de voeding.
Wilde je het wel even meegeven, kun je altijd zien wat je ermee doet!

groetjes Sas
 
Ik ben gister geweest en ik heb nu al een heel ander kind. Hij kijkt veel helderder uit zijn ogen en als hij wakker is zet hij het ook niet gelijk op een krijsen. Is ook wel logisch want niks zo pijnlijk als daglicht aan je ogen als je hoofdpijn hebt. Vanochtend heeft hij ook gewoon een heel uur in de box gelegen in zijn wipper en hij had het prima naar zijn zin, in tegenstelling tot de kat die ging nu maar onder de wipper liggen whahahahahah.

En dat verslikken in de zonnebloemolie heb ik nog niets van gehoord maar mijn zoon drinkt zijn fles ook nooit helemaal leeg. Hij laat altijd 30 cc staan dus misschien valt het mee. Maar ik moet wat want anders is het weer stenen poepen.

Wisten jullie trouwens dat johannespitmeel laccerend hoort te werken? Nou helaas bij die kleine van mij niet. Want van het cb moest ik extra gaan gebruiken, terwijl hij dit sind hij die Friso comfort met johannes krijgt hij verstopt is geraakt??

Maar goed wij kunnen er nu weer lekker tegenaan en kan ik nog ff genieten van mijn laatste 2 weken verlof.

Groetjes
 
Wat fijn dat jullie nu een heel ander kindje hebben! Een hele opluchting voor jullie. Super! Ja, gewoon eigenwijs blijven hoor en naar je eigen moeder gevoel luisteren.

Ik hoor veel goeds over osteopaten, ze hebben het niet voor niets razend druk, hier tenminste wel.

Het CB plakte huilbaby als etiket op ons dochtertje terwijl het kindje alleen maar enorme honger had en niet paste in HET SCHEMA !!!!

Zo zie je maar ...
 
Terug
Bovenaan