Het was gezellig

Dank je wel  Rosanne, Linda en Simone  voor de gezelligheid. Het weer werkte niet echt mee vandaag maar daar hadden we binnen weinig last van.
Als het weer wat beter wordt dan kunnen alsnog eens afspreken in het park om te gaan picknicken. Als jullie daar tenminste ook zin in hebben.

Groetjes,

Annemiek

Hallo

Ja, hoor ik vind het prima. Het was erg leuk om eens de gezichten achter de woorden te zien! Ben nu nog meer benieuwd naar 21 juli!

(heb het trouwens net aan de tel uitgepraat met mijn moeder. Ze heeft ergens wel gelijk gehad. Ik heb haar alleen in mijn kwaadheid niet uit laten praten waardoor ik een vertekend beeld had van wat er gebeurd was. Niemand kent mijn moeder hier, maar toch wil ik het even rechtzetten...)

Toch jammer dat we geen foto meer gemaakt hebben.

Groetjes
Rosanne

Hallo Rosanne,

Fijn om te lezen dat je het uitgepraat hebt met je moeder. Dat is altijd beter dan boosheid en ruzie. Maar je bent in ieder geval duidelijk over hoe jij het wilt, dat is ook heel belangrijk. Maar goed dat jullie het bijgelegd hebben.

En de volgende keer maken we gewoon wel foto's.

Ik ben tot halverwege de Tongelresestraat gelopen en heb daar de bus genomen die er net aan kwam. Ik was uiteindelijk om half 4 thuis. Dus dat viel best mee.

Groetjes,

Annemiek

Wat leuk dat jullie toch een leuke middag hebben gehad.
Ik ben ook zo benieuwd naar 21 juli.
Waarschijnlijk moet mijn man werken, maar ik ga proberen of ik toch kan komen!

Was zeker erg leuk. Eindelijk wat gezichten achter de namen. Jee, annemieke wat heb jij ver gelopen zeg!
Ik had je achteraf ook thuis af kunnen zetten.
Rosanne, ik ben blij dat het is uitgepraat met je moeder. Zoiets is altijd vervelend.
Als we een vlogende x afspreken dan neem je Loek wel mee he!

Ik moet nog even zeggen dat jullie leuke kindertjes hebben.
Gr linda en knuffel van Femke

Hallo medemama's,

Linda, het was nu nog maar een kort stuk wat ik gelopen heb. Omdat het iedere keer begon te regenen ben ik maar op de bus gestapt. Normaal loop ik altijd en vanaf de Tongelresestraat is het nog een kleine 20 minuten lopen naar huis (in mijn tempo, flink doorstappen dus). Ik zou voor de gein eigenlijk een stappenteller moeten hebben. Maar ik loop per week zeker 20 tot 25 km. Behalve als het slecht weer is. Dan blijf ik wat in de buurt.
Maar ik vond het tof om jullie in real life te ontmoeten en heb nu al zin in 21 juli. Ro (mijn lief) komt ook mee, mits hij niet hoeft te werken.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan