Het was lekker!!! (Esme en Jenneke)

A

Anoniem

Guest
Heb nog aan  jullie gedacht vanmiddag Esme en Jenneke! Jullie kwamen maar niet, dus toen heb ik vanochtend bij Appie een heerlijk vers stokbroodje gekocht en op het deel wat Lydia over liet heb ik  de resterende filet americain gesmeerd. het was lekker!!!
Groetjes, Rianne en Lydia (die zo rond 12en vannacht nog even aan het spoken was omdat ze dacht dat Kay en Ivar elk moment op de stoep konden staan...)

Ik hoor toch ineens iets en weet niet uit welke hoek het komt,.. Leek op een stem die al 100x heeft gezegd er mee te stoppen..
Hmz,.. zal het me wel verbeelden!

Jullie zitten gewoon te vast in mijn systeem...Krijg jullie er niet meer uit
Gelukkig gaat het hier al weer een stuk beter, dus lees ik zo af en toe iets mee...Niet alles, maar genoeg om te zien dat jij lekekr op dreef bent. Ben benieuwd wat u voor mij in gedachten heeft agent Suikerbuik  (Hee, das een leuk fopje flauw mopje al zeg ik het zelf, ga ik mijn zwager die ook bij de politie zit eens mee plagen...)
Groetjes, Rianne

en dan niet even een stukje op de post doen zodat Esme en ik vandaag ook iets te genieten hadden??!!!

later bedacht ik me dat ik zat te forummen terwijl ik met Ivar bij mijn ouders logeerde, die wonen in Noord-oost Groningen, dat was me nog wel ff een stuk rijden geweest...

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan