Het was mis.....

Lieve mamma's,

Vandaag had ik mijn eerste echo. Leuk, dachten we.
We gingen er enthousiast naartoe.
Totdat bleek dat er geen hartactiviteit was, en ook het kindje veel kleiner was dan had moeten zijn.
Ik heb nog geen miskraam gehad, maar dat zal snel gaan gebeuren. Anders wordt het een curettage.
Je denkt altijd dat dit alleen maar bij anderen gebeurt......
Ik wil jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap wensen, en straks veel geluk met de kindjes!
Ik heb het op dit forum erg leuk gehad, en wie weet kom ik in de toekomst nog eens op een andere mammaclub terug, ik hoop het.....

Groetjes van Dieke.

Meid, wat vreselijk! Je hebt zo uitgekeken naar een echo en nou dit!
Hier zijn geen woorden voor.
Ik wens je veel sterkte de komende periode en hoop dat je snel weer een van ons zal zijn, al is het dan een paar maandjes later.

Liefs, Marieke

He, wat vervelend zeg. Ik heb zelf ook een miskraam gehad de vorige keer en ik kan me je enorme teleurstelling heel goed voorstellen. Gelukkig was ik wel snel weer zwanger en ik hoop hetzelfde voor jou!

Liefs,
El

Wat een verdrietig verhaal. veel sterkte.
sorry dat ik over m'n eigen begin, maar ik heb precies hetzelfde meegemaakt in sept. Ook geen hartactie en het kindje moest ook al groter zijn. Week erna weer echo, was nog niet goed. ik had verder geen bloedverlies of iets. dus heb de dag na de 2de echo een curretage gehad. Dit viel echt 200% mee.
Geef jezelf de tijd om dit verlies te verwerken!

He dieke, weet niet wat ik moet zeggen.
Je verwacht nu inderdaad dat je al zo ver bent dat de kans kleiner is. Ik heb op ht forum zwanger worden na een miskraam thuis gehoord. En moet je zeggen dat is een fijne plek met meiden die allemaal weten hoe je je voelt. En de meiden daar zijn schatten. Ik hoop dat we je daar tegen komen zodra je er weer beetje aan toe bent.
Heel veel sterkte meid

liefs nath

Terug
Bovenaan