Het was ook te mooi om waar te zijn....

A

Anoniem

Guest
hoiiiiii

Vanmorgen nog eens getest, maar nu bleef het vakje helemaaaaaal leeg!
Eerst kreeg ik even een hartverzakking doordat ik de test opsekop had en in het controle venster meteen een streep zag verschijnen....maar dat duurde maar even-:(

Dussssss op naar de volgende ronde kan ik niet zeggen want die is er nog niet.
Maar wel op naar de gyn aanstaande maandag.
Moet zeggen dat ik daar wel veel hoop uit put. Ik heb hier natuurlijk verschillende verhalen gelezen en ik hoop dat hij kan zien hoe en wat.

Nogmaals bedankt voor de lieve steunbetuigingen het afgelopen weekend! Ik koop geen etos testen meer-:(

Fijne dag!

Maar nog geen bloed ook. Ik testte bij de oudste pas 8 dagen later positief hoor. Wil je geen valse hoop geven, maar het kan nog wel. En de goedkope van de kruidvat zijn het gevoeligst (2 voor 5 euro ) En voor dat geld kun je er nog een testje tegenaan gooien.

Zolang de duivels er nog niet zijn, blijf ik voor je duimen. Je moet altijd hoop houden, toch?!

Heel veel succes Mascha! Ik hoop dat er toch nog een ander berichtje volgt!

Ik hoop ook dat het gewoon raak is en idd die van het kruidvat heb ik ook altijd haha alleen zijn die nog nooit positief geweest bij mij .........

Geen duivels nog dus kan nog alle kanten op !

Ik blijf ook duimen hoor want geen bloed geeft moed!! Hoe dan ook....maandag zal je dan waarschijnlijk wat meer duidelijkheid krijgen van de gyn en wie weet laat het wondertje zich gewoon even onopgemerkt!!

Maar uit zelfbescherming kan ik me ook voorstellen dat je misschien nu denkt: als ik dan toch niet zwanger ben, laat die duivels dan maar komen, weet je iig waar je aan toe bent....

Sterkte en ik denk aan je!! Lieve knuff Lynn

Terug
Bovenaan