Het was toch wel even spannend...

Hoi,

Maandag ben ik met jochem naar het CB geweest.Gewogen,gemeten,alles was netjes.Tot op het moment dat ze naar de heupjes ging kijken.Ze twijfelde of de bilplooien wel gelijk liepen,en hij had een extra bilplooi.dit kan eventueel heupdisplasie zijn.Moch dat zo zijn dat moet een kindje een spreidbroekje een aantal maandan aan.Gister gelijk een echo en foto's laten maken.Vandaag gelukkig goed bericht gehad!!!!Ik was hierdoor zo gespannen,bah!!Ik zag het al weer helemaal voor me.Onze Jochem die al staat en tijgert,dan z'n broekje aan moet,waar hij niet zo veel mee zou kunnen!!Zorgen voor niets gemaakt.Hij was trouwens 69,5cm en woog 7860gr.Hij was niet zoveel aangekomen,maar dat komt omdat hij al zoveel beweegt.

Groetjes een opgeluchte mama(Elma)!!!!!!!

Fijn zeg! Kan me inderdaad voorstellen dat het echt niet fijn zou zijn als hij nu ineens een spreidbroekje aan zou moeten.

Heeey, dat is inderdaad spannend! Wij hebben vorige week vrijdag een echo laten maken en ik mag morgen de ha bellen voor de uitslag.....Liam heeft een scheve bilnaad, die loopt bovenaan iets rechts af en hij heeft in zijn rechterbeentje 2 plooien extra...alle testjes doet hij goed en ik heb niet het idee dat hij last heeft van zijn heupjes. Mijn zusje heeft heupdysplasie gehad en in een spreidbroekje gezeten, heeft geen kommetjes in de knieschijven en heeft geen hakken (verder mankeert er niks aan haar hoor, haha), maar het zit dus wel in de familie.....reden genoeg voor een echo iig!
Ik denk niet dat er wat is, maar het is toch spannend totdat je het zker weet!

Fijn dat het met Jochem iig goed is! Ik ga over 2 weken weer wegen...ben benieuwd, vorige keer was hij, bij 5 maand en 1 week, 69,5 en 8910 gram (dat scheelt meer dan een kilo, whaaa)!

Liefssss

das goed nieuws..idd als ze nu nog een spreidbroekje moeten zou vervelend zijn!! Alhoewel je niet weet hoe snel kinderen daar ook alles mee doen...(ik ging ook gewoon staan met een spreidbroekje aan..hihi)
Maar dat met die plooien wil helemaal niets zeggen...
fleur is extra gecontroleerd met 3 maanden echo en foto en met 5 maanden nog x een foto omdat ik zelf heupdysplasie heb gehad!! Fleur heeft ook verschillende plooien, maar de orthopeed gaf aan dat dat helemaal niets wil zeggen!!!! gelukkig is bij fleur ook alles goed!

Nou gelukkig dat je zulk goed nieuws hebt gekregen,
en @ liefkleintje ik ga nu ook voor zulk nieuws duimen voor jou.

Al moet ik zeggen ons buurmeisje heeft ook in zo'n broek gezeten, en als ik haar nu met haar bijna 2 jaar al een maand of (min) 6 rond zie rennen!!!!! Nou die heeft er zeker ook niet onder geleden. die stond ook met die broek aan, en waggelde door het huis. Alleen nadat ze m niet meer hoefde had ze problemen met inslapen, weide trappelzak zodat ze haar benen naar buiten kon gooien en hop ze sliep weer super!!!!

Wat fijn dat alles toch goed was. Kan me goed voorstellen dat je opgelucht bent.

@ Liefkleintje, ook ik ga voor je duimen voor goed nieuws.

Liefs marielle Quinn 6 maand

Terug
Bovenaan