Het was vroeg vandaag!

De middelste is al vanaf gisteravond ziek, pijn aan zijn tanden, verhoging en pijn aan zijn benen/voeten en gevoelig voor geluid, ik heb geen idee wat het kan zijn, misschien wat oververmoeid, hij heeft meegedaan aan een soort kindervakantieweek!
Ik stond vannochtend om 6uur op om brood te smeren voor mijn man, dat was ik gisteravond vergeten, denk kan ik daarna nog even terug, staan de 2 jongste in 1x voor mijn neus,, pff, was nog kei moe van het zorgen gisteravond/vannacht.
Hij ligt nu op de bank, dus ik mag elke 5min helpen met een slokje water of het goed leggen van de deken, de kleine heb ik maar in de speelkamer voor de tv gezet, die maakte teveel herrie volgens zijn broer,,haha
Tis toch wat als de kindjes ziek zijn!!

Groetjes

Dat is het enige wat ik vervelend vind aan meerdere kindjes hebben, als je eenslapeloze nacht hebt gead van een ziek kind de andere gewoon weer vroeg op zijn.

Hier vanmorgen ook weer 6 uur pffff .

Beterschap me je zoon

Jee dat is vervelend. En ik kijk ook tegenop als de baby er is, dat Myrthe straks vroeger wakker is.
Vanochtend was het 9.30! uur. Maar ja ze had al 2 dagen een middagslaapje overgeslagen en was chagerijnig, die had het echt ff nodig. Papa en mama ook haha.
Sterkte met je oudste.

Liefs

jeetje mina
dat is idd vroeg
dat word vanavond dus vroeg naar bed toe voor jou

wat ben ik blij dat mijn kids slapen tot minimaal 8 uur
als t vroeger is kan ik ze na een fles melk/sap terug in bed leggen voor een paar uur

liefs maurilla

Hey,
Dank jullie wel!
Hij is nog steeds ziek, gelukkig eet en drinkt hij wel, al zijn het kleine beetjes, beter als niks toch!
Ik ben om 10uur samen met de jongste even in bed gaan liggen, onze zieke wilde namelijk even slapen in zijn eigen bed dus dat kwam goed uit, de oudste stond toen pas op en is bij mij komen liggen tot ik en zijn broertje sliepen,, o wat lief,,haha
Hopelijk vannacht en morgenvroeg beter!

Gr MJ

Hi hi, ben dan toch echt wel blij dat mijn man zijn eigen lunch klaarmaakt 's morgens, en mocht er 's nachts een kind wakker worden, dan gaat hij er altijd uit.(Ja, weet 't, ben verwend)

Hoi,
@noor, ik heb het stukje idd gelezen van janetje en heb ook gereageerd, hij had pijn aan zijn tanden en last van zijn voet en koorts,, maar het kwartje viel pas toen jij het schreef, oja misschien was dat het,,haha
Hij had idd ook aften in zijn mond, zou dus goed kunnen, maar goed dat moeten ze dus uitzieken en gelukkig gaat het alweer een stuk beter!
@roos; ik maak altijd het brood voor iedereen, tenzij ik ziek ben dan doet mijn man dat.
Ik sta ook altijd op ´s nachts, maar aangezien ik altijd thuisblijfmoeder ben geweest vind ik dat ook niet meer dan normaal, hij is de dag erna toch weer op ladders of met zwaar materieel bezig, dus dan moet hij wel uitgerust zijn.

Groetjes

Terug
Bovenaan