Het was zo heerlijk rustig...

A

Anoniem

Guest
Ik was zo heerlijk rustig en vol zelfvertrouwen de laatste weken.
Vandeweek was ik ook nog aardig rustig, maar sinds vandaag het gevoel dat mijn ongi zich aankondigt! Aahhh, het zal toch niet 3 dagen na mijn ei!
Misschien is het nog een beetje het gevoel van mijn ei, hoewel het vandaag pas op kwam zetten. Ach ja, of misschien wel heel iets anders...
Aan een zwangerschap wil ik niet denken, mijn lichaam heeft me al teveel voor de gek gehouden de laatste jaren.

We gaan het allemaal wel weer zien, maar de rust is nu echt wel uit mijn lijf verdwenen!

Liefs!

Oef das balen meid, maar ook o zo begrijpelijk! Weet je je kunt wel allemaal willen dat je er minder mee bezig bent en niks wil voelen, maar als je al zo lanmg bezig bent voor een kindje dan kun je er bijna niet meer omheen. Ik zou zeggen: laat dat gevoel toe en kijk wat de dag je brengt, het blijft spannend voor je!

Hoe dan ook lijkt het mij onwaarschijnlijk dat 3 dagen na je ei je ongi door komt, maarrrr je weet t niet. Toch hoop ik dat je iets heel anders voelt meid!

Sterkte met dat vreselijke wachten...

Ohh Daisy, wat super irritant zeg!! Je goede moed zakt je dan wel gelijk in de schoenen maar niet opgeven hoor, zie maar per dag wat het gaat brengen maar ik begrijp goed hoe je je voelt..... Ik denk overigens ook niet dat je ongi er nu al aan gaat komen maar het lichaam doet soms wel vaker raar!

Sterkte met wachten! Hou je taai!
Dikke knuffel Lynn

Misschien is het wel gelukt!
Ik zal voor je duimen meid, je hebt 't echt onderhand wel hard verdient hoor!!

Liefs

De moed is me nu echt weer in de schoenen gezakt... Het ongigevoel wordt steeds erger, terwijl mijn nod pas over 5 dagen is! Heb een korte LF deze ronde...

Maar goed, zoals altijd zit er maar 1 ding op: wachten! Pfff... hoop dat ik dat woord niet lang meer hoef te gebruiken!

Vandaag lekker naar Epe geweest, dierenpark en lekker de bossen in! Even lekker onze gedachten verzet, maar zodra je thuis bent, slaat de twijfel weer toe, haha!

Liefs Daisy

Hey meid,

Hier een berichtje vanuit de auto (heb toch niks te doen Haha)

Wat vervelend dat je je ongi waarschijnlijk weer aan voelt komen.. ik hoop dat je het verkeerd hebt.. maar meestal klopt je gevoel daarmee helaas wel.. ik had in principe ook pas volgende week mijn nod maar werd vrijdag toch ongi.. en achteraf dacht ik ja.. daar kwamen de kwaaltjes vandaan..
Nou meis veel sterkte! En ik hoop dat ik je straks niet meer op de nod lijst zie!

Liefs renate

Terug
Bovenaan