het was zow gevoelig

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

iedereen gefelisiteerd met de zwangerschap en alle anderen succes met zwanger worden.

het is voor mij nu de 11de week en nog steeds niet ongi!!!
Ik had afgelopen weekend feest en was echt super leuk, heb gewoon alcohol gedronken, maar het viel echt niet zow goed normaal drink ik wat meer en heb ik er geen last van nu drie flesje en helemaal naar geweest, licht in mijn hoofd en misselijk
en gister avond toen we sexs hadden deed het zeer of het was erg gevoelig dat heb ik ook nooit!!!
hoe zou dat kunnen komen
nou ik hoop dat ik binnekort wat meer duidelijkheid krijg
duimen jullie dan doe ik het ook voor jullie!!!
xxx kim

ojah effe een aanvulling

ik heb ook super erge dorst al de hele week
ik word echt gek blijf maar drinken maar op een gegeven moment zit ik zooow vol!!!
help.......
xxx

waarom ga je geen test doen dan weet je het zeker ik duim voor jou dat het raak is veel liefs wendy

ik heb vorige week dinsdag een test gedaan deze was negetief!!
misschien ga ik het weekend testen!

liefs kim

en waneer ben je gestopt met de pil dan en hoeveelste ronde zit je nu dus intotaal ben je nu 11 weken overtijd met je ongi er bij wou ik ff wetten

ik ben begin april gestopt met de pil
ben toen ongesteld geworden. Volgens mijn normale cyclus die ik had voor ik met de pil begon had ik 8 mei ongi moeten worden das nu 11 weken geleden en nog niet uit mezelf ongie geworden na het stoppen van de pil. dus afwachten zegt de huisarts maar ik vind het super vervelend dat ik geen duidelijkheid heb nu!!
echt frustrerend

liefs kim

ik ben half november gestopt met de pil en werd pas na 6 wekken ongi maar dat van jou is wel erg lang ja maar omdat je er steeds aan denkt kan het ook langer weg blijven he dat was bij mij wel zo ik weet niet hoe het bij jou zit maar na elf weken zou een test wel goed uit moeten pakken want normaal gesproken heb je dan genoeg hcg in je urine dus er zit niks anders op dan wachten meid en er niet te veel aan denken maar dat is makelijk gezecht want ik maak me ook druk omdat soort dingen pfffffffffffffffffffff veel liefs wendy

nou ik ben twee weken geleden naar huisarts geweest had toen erg vette huid en heeel veeel afscheiding toen dag de huisarts dat dat eisprong eraan zat te komen dus effe afwachten

Terug
Bovenaan