Het weer proberen na een miskraam

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik had me zo voorgenomen niet meer echt actief mee te doen op het forum.
Ik heb namelijk 2 miskramen achter de rug (in september 2005 en in januari 2006)
Bij beide keren ben ik gecurrateerd en deze maand is de eerst maand dat mijn man en ik het weer mogen proberen. We vinden het allebei erg spannend om weer te proberen, we zijn ook druk aan het klussen, om de dag (Ha Ha).
Waarom ik jullie nu weer schrijf, weet ik eigenlijk niet.
Het is gewoon fijn om mijn verhaal te doen en lekker mee te kunnen kletsen.
Voor iedereen: Succes met zwanger worden en ik volg jullie verhalen!!

Liefs, Go

He Go,
Zag dat je gereageerd had op mijn topicje en idd ik ken jou ook nog.

Wat vervelend om te lezen dat het bij jou weer mis is gegaan. Hoe ver was je?   Altijd moeilijk om de juiste woorden te vinden maar ik wens je heel veel sterkte! En natuurlijk ga ik voor je duimen dat het gauw weer raak is en dan ook goed gaat!

XXX Yvet

Lieve Go,

Wat een verdriet hebben jullie de laatste tijd mee moeten maken zeg! Ik wil je vel succes wensen. Ben blij voor je dat je er weer voor kunt gaan!

Liefs,

Sil

Mama van één * (13-02-2006)

Goodbye my Angel, it's time to sleep. You will always be a part of me....

Bedankt Yvet en Sil, voor jullie lieve woorden.
Bij beiden keren is het bij  mij fout gegaan tussen de 7 en 8 weken.
Het kwam er bij mij niet spontaan uit, dus ik ben ook beiden keren gecurrateerd.
Vorige week maandag is mijn bloed afgenomen, en ook dat van mijn man.
Ze gaan onze chomosomen onderzoeken, de uitslag daarvan hebben we over 5 weken.
Ook gaan ze van mijn bloed het stollingsfactor onderzoeken, en ik geloof vitamine K (dat had mijn moeder tijdens haar zwangerschappen tekort). De uitslag daarvan heb ik volgende week maandag.

Yvet en Sil,   voor jullie duim ik natuurlijk ook dat het snel raak mag zijn.

Liefs, Go

Hoi Go,

wat fijn voor jullie dat jullie toch weer durven proberen om zwanger te worden. Het valt beslist niet mee na 2 miskramen, maar moed houden hoor! Voor je het weet heb je zo'n humpie in de wieg liggen.

Ik lees ook af en toe nog even mee bij het "zwanger worden"-forum. Ik zit nu zelf op het oktoberforum. Ik ben 3 oktober uitgerekend van de tweede. Ook na de goede zwangerschap van mijn dochter zit bij mij de schrik er nog steeds in. Heb al 2 echo's gehad en ik mag volgende week naar de verloskundige. Weer een spannend moment. De angst dat het weer misgaat blijft toch aanwezig hoor.

Veel liefs,

Ingrid

Hé Ingrid,

Leuk weer van je te horen.
Fijn dat het nog steeds goed gaat bij je zwangerschap. Ook al echo's gehad, super.
Hoever ben je nu?
Geniet er lekker van, meid!!!
Het is je gegund.
Bij ons komt het (hopelijk) ook allemaal weer goed. Alleen zit de schrik er inderdaad wel in.

Liefs, Go

Terug
Bovenaan