Het weer

hey meis

ik vind het heeeeeeeerlijk van mij mag het altijd wel zomer zijn. beetje in de tuin zitten ijsjes eten hele dag en straks lekker bbq-en als ik het niet weer uitkots:p.

volgens mij geniet iedereen wel tis behoorlijk rustig op het forum hihi

xxx

Ow meid, wat vervelend joh! Ik geniet er idd flink van, maar hou me echt wel rustig. Niet in de directe zon zitten, behalve met mn benen, heerlijk! Nu moet ik wel zeggen dat ik me, na een paar dagen echt ziek van beroerdheid te zijn geweest, een stuk beter voel! Dat helpt ook. Kun je wat verkoeling vinden in huis of met je benen in een teiltje met water?

@Dbby, het is idd rustig, merk dat het reageren soms ook een beetje minder is als je zelf naar een echo of wekengrens toeleef. De 12 weken grens in mijn geval :)

Ik ben normaal een echte zonne-aanbidster maar nu zit ik graag in de schaduw. Ik moet me sowieso rustig houden ivm mn misselijkheid en mn bekken, maar met dit weer helemaal! Maar vind t wel heerlijk om buiten te zijn, dan voel ik me toch een stuk lekkerder dan binnen!

Enneh... Wel goed je gezicht insmeren he?! (tip: dagcrème met factor, ideaal!)

Hey meid,

Ik heb het ook wel pittig met dit warme weer. Heb er overigens nog niet echt veel van genoten want ik heb de hele week gewerkt en sta dan in de airco, als ik dan buiten kom, merk ik wel dat m'n lijf heel erg moet wennen aan de warmte of iig de benauwdheid. Maar klagen wil ik niet want ik heb velen malen liever dit weer dan regen en wind!

Wel heb ik door het staan en lopen van werk hele vermoeide, pijnlijke benen maar dat gaat wel weer over. Morgen maar eens genieten van een heerlijke lunch aan het water met m'n man en ouders.

Sterkte! Het blijft nog wel even mooi weer ook al gaat de tempratuur na dinsdag ietsje zakker, misschien voor jou dan wat fijner.

Fijne pinksteren meiden! Liefs Lynn.

@charlotje: als ik ff bijdehand mag zijn :) een dagcreme met factor is niet genoeg als je in de zon gaat zitten, de factor in een dagcreme blijft maar 2 uur werkzaam en dus prima als je even buiten bent maar bij langere tijd in de zon, wel extra zonnenbrand aanbrengen. Sorry, dat is deels mijn beroep ;-)

ik kan ook niet geweldig tegen dit weer, maar ik geniet er wel van hoor. lekker rustig aan doen en vooral niet te veel. ik kan het ook wel flink aan mijn buik merken als ik te veel doe. zoals vandaag: 2 keer richting stad en einde van de middag nog naar een andere stad is toch echt iets te veel van het goede. morgen lekker naar het strand. hopelijk flink genieten van dit weer en hopelijk voel ik me ook gewoon goed dan komt het helemaal goed. de meiden zullen het fantastisch vinden. zand en water een gewelidge combi!

Zoek lekker de schaduw op en geniet van het wel buiten kunnen zijn zonder trui/jas, zonder in de hitte te hoeven zitten. Ik zit al de hele week na schooltijd heerlijk te suffen onder de appelboom

Pff hier nog iemand die sowieso er al niet tegen kon..
En nu iedere avond hoofdpijn...hoef ik niet eens voor in de zon. De warmte alleen is al genoeg...
Wat mij wel goed bevalt is dat ik nog geen blaren op mijn schouders heb, normaal nog geen 10 minuten in de zon lopen/fietsen en verging al van de pijn en dan had ik ook werkelijk blaren en geen lichte blaasjes...
Dus dat is nu wel fijn...
Wel ben ik s'avonds ontzettend moe, nu moet ik zeggen afgelopen 2 dagen ook best veel gedaan...

Liefs cloewja (nov.mama)

Terug
Bovenaan