het wil maar niet lukken !!

Hallo hallo,
Ben net terug uit Turkije en heb echt een geweldige vakantie gehad.
Lekker genoten van het weer ,de rust en elkaar natuurlijk.
Maar goed nu zijn we weer thuis en gaat het gewone leventje weer verder.
Ik heb echt een probleem wat betreft mijn cycles hoe langer ik probeer zwanger te raken hoe langer mijn menstruatie uitblijft, iedere maand denk ik weer nu is het raak maar nee hoor dan komen die rampzalige buik krampen weer en weet je alweer gelijk hoe laat het is.
De laatste keer bleef mijn menstruatie 46 dagen weg ik zit nu op dag 52 en er is nog steeds niks loos......
Beetje buikpijn maar ik las bij de februari moeders dat die daar ook allemaal last van hebben dus wie weet......
Er is nog hoop !!!!
We gaan in ieder geval wel naar de dokter als het nu weer loos alarm is ,je weet maar nooit misschien is het iets simpels...
Nou ik heb me hart weer effe gelucht en hoop dat we allemaal met het virus van deze site worden besmet...

doei ,
Jacq.

Hoi Jacq,

Wat fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! Soms heb je dat gewoon even nodig he? Ik heb ook van die lange onregelmatige cycles, dus ik weet precies wat je bedoelt hoor,,echt héél frustrerend,,,Bij mij is er bloed afgenomen en mijn progesteron gehalte was veel te laag op dag 24 van mijn cycles, wat betekent dat ik dus geen eisprong had gehad! Waarschijnlijk heb ik die dus nog nooit gehad sinds ik met de pil ben gestopt,,,nu 1 jaar geleden! Beetje moeilijk zwanger worden dus,,Ik weet niet of je je temp bij houd en zo kunt zien of je wel een eisprong hebt, want het kan heel goed dat jij met die lange cycles ook geen eisprong hebt! Als ik jou was zou ik (als je niet zwanger bent) langs je ha voor een verwijsbrief voor de gyn die kan het heel makkelijk checken! Ik heb nu de eerste kuur clomid gehad en hoop dat deze aanslaat!

Heel veel succes liefs moi xxx

Terug
Bovenaan