het wil niet lukken

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,ik ben nieuw en ben al een jaar bezig,ben heel erg onregelmatig ongi en nu 2 weken over tijd 20 november had ik het moeten worden.

liefs kirsten

hallo Kirsten,
Ben je al langer als een jaar bezig of bijna een jaar. Het is nl zo de meeste vrouwen worden binnen 1 en 1,5 jaar. Je schrijft zelf al dat je het heel onregelmatig bent. Ik zou als ik jou was in ieder geval een afspraak maken met de huisarts. Waarschijnlijk stuurt hij je door naar de gyn en moet je een temperatuurcurve bij gaan houden om te bepalen wanneer en of je wel een eisprong hebt.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Heb je al een zwangerschapstest gedaan want wie weet misschien ben je wel al zwanger, dat zou natuurlijk wel helemaal top zijn. Laat je iets horen.
Groetjes
patricia

Allereerst van harte welkom hier.

Als je al een jaar bezig bent is het misschien een tip om eens bij je HA aan te gaan ???

Groetjes Biaggi

Hello Kirsten,

ten eerste: heb je al getest?
ten tweede: heb je een eisprong, ofte weet je dat je een eisprong hebt?
ten derde: is je man al getest?
Niet panikeren (ik ben daar zelf héél slecht in in niet panikeren...) en inderdaad zoals Biaggi en Patricia al zegden: 'Hup naar de dokter!'

Heb ik ook gedaan na 1 jaar...

Liefs,
Succes,
Kop op,
Erika ;-)

lief van je berichtje,maar ik heb al zo vaak een test gedaan dat de moed me in de schoenen zakt,ik heb vandaag al wat aan de assistent doorgeschemert en als ik ongi ben geworden ga ik in januari naar de Ha.ik had vandaag wel het idee dat ik maagzuur had maar ja je gaat je ook vanalles inbeelden denk ik. liefs kirsten

Terug
Bovenaan