Het wonder is geschied... VARENS

Ik wist niet wat ik zag vanmorgen!! Ik had de hoop (4 weken na mijn ongi) al helemaal opgegeven dat ik nog een eisprong zou krijgen maar vanmorgen zag ik een paar varens op de MB!!
Het beeld was nog niet vol met varens maar een enkele varen was te zien!
Nu baal ik als een stekker dat we gisteren niet hebben geklust (ik ben zo bang dat ik 'm mis...) dus ik heb mijn mannetje al gebeld dat we na het avondeten meteen gaan klussen!!
Gisteren gaf de MB niets aan, vandaag dus wel iets... Ik heb de eisprong toch niet gemist?
Woensdag heb ik de laatste CB ovulatietest gebruikt en dit gaf niets aan. Dus stel dat het donderdag een eisprong had aangegeven dan was gisteren en vandaag mijn vruchtbaarste dag.. ik denk dus dat ik mijn eisprong nog niet heb gemist. Dat zou wat zijn. Heb ik een cyclus van 42 dagen, zou ik de eisprong missen! Nee, dat mag echt niet.

Lieve meiden, duim voor mij vanavond. In gedachten hoor ik jullie denk ik al helemaal aan de rand van het bed ons staan toejuichen hahaha. Het moet niet gekker worden!!

Mijn weekend kan niet meer stuk!!!!

Monique en Nien, vanmiddag check ik nog even de berichtjes maar mijn vriendin komt zo op bezoek dus ik moet me haasten.

Dikke kus F.

He lieve F.

Wat GEWELDIG SUPER GOED!!!!! Ik ga zeker aan je denken vanavond haha. Komt eigenlijk wel goed uit zo net voor het weekend! Hoef je het hele weekend je bed niet uit!!! Veel succes en plezier!!

Vanavond komt de skihut bij ons in de buurt, ik ga er naar toe en ga me helemaal klem zuipen haha. Nee hoor! Zo'n drankorgel ben ik niet. Maar ik wil wel eventjes ontspannen en dan zijn een paar glaasjes wijn toch een prima idee he??

Hou ons op de hoogte!!

Liefs Cath

Ligt er een overlevingspakket naast je bed, haha!! Want ik zou tot maandagmorgen mijn bed niet meer uitkomen!
Enne...wat die vruchbaarste dagen betreft, daar zijn de wijze heren het ook niet helemaal over eens.
ClearBlue zegt alleen 2 dagen (de dag voor en de dag zelf), maar ik heb ook weer ergens gelezen dat het de dag van ei-sprong is + 3 dagen.
Dus maak je maar geen zorgen en neem het ervan.
En je weet het he, benen omhoog!

Fijn weekend!

Heee meiden,

Wat een heerlijk bericht zo voor het weekend Fred!
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn meid!
Als je vandaag klust ben je echt nog op tijd, zondag morgen weer "even"
De maybe schijnt n.l 2 a 3 dagen voor je ei varens te geven.
Nog alle kansen voor jouw dus!!!
Neem het ervan!

Ik heb vannacht nog aan je gedacht.
Ik zat n.l in de nacht en een bewoonster had een boek van Frederique op kamer!!
Ik dacht nog, zou ze al.......
JA dus!

Ik heb vandaag zelf nog geen varens gezin.
Ik verwacht het binnen nu en een week toch wel.
Anders ga ik over op de ovu-testen.
Ik zag trouwens op internet via www.ovulatietest.nu ovutesten van mat-care [strips] 5 voor 7.49.
En 10 = 2 zwangerschapstesten voor 14,99.
Is niet gek toch?
Ik wilde je het toch even laten weten.
Maar.....hopelijk is het niet meer nodig.
Als het goed is zullen onze nod dicht bijelkaar liggen.

Wat lekker dat je al meteen hebt getraind!
Het werpt nu zijn vruchten al af.
Je bent ontspannen en daar komt je ei al aan!
Nog even en je bent in TOP conditie.

Nien, het zou erg leuk zijn als we jouw foto,s on-line kunnen bekijken!
Lachen man.
Ik kan me voorstellen dat het toch weer spannend is maandag.
Maar het gaat helemaal goed komen met jouw hoor!
Het word vast een hel duidelijke echo, wie weet zwaait hij/zij wel even!

Nou, een heel fijn weekend allemaal!
Liefs, Monique

ps Fred, fijn dat je uitslag goed was van het uitstrijkje!

Echt supper zeg. Weet zelf niets af van die testen maar heb zelf steeds getemperatuurd, Denk dat dat zo,n beetje op het zelfde uitkomt. 1 dag ervoor en 1 erna geloof ik dus dat zit wel goed. Ik zal ook voor je duimen.

Terug
Bovenaan