Het word nu wel tijd.

Zo ff klagen hoor, twee en een halve week geleden ben ik van het trappetje gevallen bij het ziekenhuis ( kon niet een betere plek wensen) Blijkt dus mn enkelbanden ingescheurd en een botsplinter eraf. Maar ik kwam in het ziekenhuis omdat ik erg veel vruchtwater heb. Alles gecheckt, suiker etc en alles blijkt normaal, ik moet wel onder controle blijven van de gynacoloog. Dit is nu twee weken geleden en ik moet pas as vrijdag heen voor een intake gesprek en een groeiecho bij de verloskundige van het ziekenhuis. Beetje raar allemaal maar ja je legt jezelf erbij neer en we wachten weer af tot as vrijdag. Als ik bij mijn eigen verloskundige was geweest moest ik iedere week heen voor controle en nu pas twee en een halve week later. Maar goed gisteren toch even het ziekenhuis gebeld omdat ik onwijs veel pijn had in mn bovenbuik. Urine gecheckt en toch 1+ eiwit erin, maar mn bloedwaardes en bloeddruk zijn super. Nu hebben ze mn urine op kweek gezet. Duurt ook weer 5 dagen. Waarom duurt het allemaal zo lang voordat je wat meer weet. As vrijdag samen met mn dochter van 8 dan maar genieten van de echo en afwachten op de rest. Zo ik ben het weer ff kwijt. Alle as moeders succes met de laatste loodjes.

Ik heb ook eiwitten in mijn urine en mijn onderdruk is omhoog gegaan.. zal strax weer naar de huisarts.. heb ook al dagen barstende koppijn en wazig zien ..
sterkte

@san85 nou jij ook sterkte, ik herken dit wel van de eerste toen moest ik 6 weken in het ziekenhuis verblijven met pre eclampsie. Nu gelukkig is mn bloeddruk goed maar hoofdpijn is wel een teken om inderdaad ff alles te laten checken bij de huisarts of verloskundige.
@bibi85 dank je

De tijd gaat best langzaam nu he... Succes vrijdag en hoop voor je dat het snel gebeuren zal. Erg balen als je iets komt te mankeren tijdens het zwanger zijn, zoals het gedoe rond je enkel. Maakt het toch net wat zwaarder dan denk ik omdat je dan nog meer beperkt bent.

Ja inderdaad, vooral de eerste week toen kon in er niet op lopen en dan ben je erg onstabiel. Maar nu kan ik er gelukkig oplopen dus dat scheelt al heel veel.

Terug
Bovenaan