Zo ff klagen hoor, twee en een halve week geleden ben ik van het trappetje gevallen bij het ziekenhuis ( kon niet een betere plek wensen) Blijkt dus mn enkelbanden ingescheurd en een botsplinter eraf. Maar ik kwam in het ziekenhuis omdat ik erg veel vruchtwater heb. Alles gecheckt, suiker etc en alles blijkt normaal, ik moet wel onder controle blijven van de gynacoloog. Dit is nu twee weken geleden en ik moet pas as vrijdag heen voor een intake gesprek en een groeiecho bij de verloskundige van het ziekenhuis. Beetje raar allemaal maar ja je legt jezelf erbij neer en we wachten weer af tot as vrijdag. Als ik bij mijn eigen verloskundige was geweest moest ik iedere week heen voor controle en nu pas twee en een halve week later. Maar goed gisteren toch even het ziekenhuis gebeld omdat ik onwijs veel pijn had in mn bovenbuik. Urine gecheckt en toch 1+ eiwit erin, maar mn bloedwaardes en bloeddruk zijn super. Nu hebben ze mn urine op kweek gezet. Duurt ook weer 5 dagen. Waarom duurt het allemaal zo lang voordat je wat meer weet. As vrijdag samen met mn dochter van 8 dan maar genieten van de echo en afwachten op de rest. Zo ik ben het weer ff kwijt. Alle as moeders succes met de laatste loodjes.