Het word steeds gekker

Was vanmorgen op mijn werk bezig met pillen delen en voelde me ineens niet lekker worden.
Dus dacht ga even naar kantoor even zitten.
Net op dat moment komt toevallig de verpleegkundige van dienst de afdeling op en vraagt wat er aan de hand is.
Toen ik zei dat ik duizelig was kwam ze bij me zitten en hield me even in de gaten. Op gegeven moment vroeg ze wat en kon niet meer echt antwoord geven omdat ik bijna flauwviel (zag al zwart voor mijn ogen maar nog wel bij bewustzijn).
Zij gelijk de bloeddruk meter halen en teamleidster erbij halen. konden allebij mijn bloeddruk niet meten (niet te horen) maar voelde wel goed aan. Pols was krachtig genoeg. Ook bloedsuiker gemeten : 5.3 dus ook nog netjes als je net half uur daarvoor een boterham gegeten hebt.
Gelukkig na een kwartier was alles weer gezakt en kon ik weer terug aan de slag en heb de dagdienst volledig afgemaakt. maar schrik zat er wel goed in.
En ben ik een stapje langzamer gaan werken. Laatste keer dat ik was flauwgevallen was ik een jaar of 15/16. Vroeger gebeurde dat bij mij bijna wekelijks... Dus best raar zo na 10 jaar om weer mee te maken.

Gelukkig vandaag ook nog goed nieuws: Uitslag van combinatietest was goed. Geen afwijkingen op/bij te zien dus wij ook weer helemaal blij.

Dat is inderdaad ff schrikken, ben nu ook al een paar keer bijna tegen de vlakte gegaan. Bij mij is lage bloeddruk de oorzaak.

Succes ermee, maar wel goed om te lezen dat de combi test wel goed was!!!!

Terug
Bovenaan