het word warm

hoe gaan julli die warme dagen door brengen?

ik denk dat ik veel binnen zal zitten met mn benen omhoog...
het vocht zal wel weer erger gaan worden dus met de voetjes in de lucht.
verder denk ik dat ik soms bij de kids in het zwembad spring om even af te koelen hahaha.

gr marijke

Denk toch wel lekker buiten in de tuin.wil een beetje kleurtje krijgen.als het te warm word ga ik binnen wel afkoelen.en te lang in de zon is denk ook niet goed voor de baby en het vocht(heb er ook al last van)maar moet er niet aan denken om met dat mooie weer niet een uurtje buiten te kunnen zitten.de zomer is maar zo kort!
liefs jootje

Lekker koel binnen, af en toe even in het zonnetje of buiten in de schaduw en veeel drinken!

Heb gelukkig nog geen last gehad van vocht vasthouden.. ben benieuwd of dat zo blijft de komende dagen..

grtjs rosan

hey,

heb al lading ijsjes ingeslagen (van die goedkope, die je zelf nog moet bevriezen), en heb een voorraad ijsblokjes aangemaakt. ook heb ik flessen water in de koelkast staan..

verder denk ik lekker in de tuin met emmer of badje met koudwater en parasol gereed... kan ik in of uit de zon met voeten in koud water...

slaap nog steeds netjes met voeten omhoog en ik heb nog (afkloppen...) geen last van vocht

Liefs,

T

Voetjes omhoog, beetje binnen beetje buiten beetje in zwembadje....

Heb sinds mijn zwangerschap schijnbaar een zonneallergie.... krijg echt mega-uitslag als ik ff kwartiertje in zon zit..... dus dat word met de parasol op....

straks NL kijken

mijn voeten zijn echt opgezwollen vandaag! pfff... wij wonen in een flat en het is echt te warm binnen... bijna 25 graden, holladijeee...

gelukkig is het weekend en kan ik zelf bedenken wat ik ga doen...

Normaal ben ik erg van de zon.nu echt te warm.zeker op het werk.ga misschien morgen uit werk naar strandje.maar kan ook goed zijn dat ik neerplof op de bank en een dutje doet
liefs jootje

Terug
Bovenaan