Het word weer spannend

A

Anoniem

Guest
He meiden,

ik zou eventueel 8 januari kunnen testen of ik zwanger ben. tot nu toe geen klachten alleen wat gevoelige tepels en buikpijn. de buikpijn is niet laag maar rond de navel.
mijn vorige 2 cyclussen waren van 20 dagen dan zou ik morgen mijn regel moeten krijgen ook daar merk ik nog helemaal niets van.
om te kunnen testen ben ik even van een cyclus uitgegaan van 24 dagen. ik weet ook wel dat het dan nog erg vroeg is maar je weet maar nooit.
ik moet nog even geduld hebben ZUCHT.

groetjes hilda

hey hilda,

spannend zeg! ik wou dat ik zo'n korte cyclus had, ik word gek van het wachten! mijn cyclus duurt 32-35 dagen. en de laatste zelfs 37. ik duim voor je dat deze cyclus superlang mag duren: 9 mnd ;)

Groetjes, Hes

Hoi Hilda,

Ik weet hoe je je voelt.. je denkt de hele dag maar aan 1 ding, en dat is TESTEN! haha.. je wil gewoon zeker weten dat je gelijk hebt of dat je lichaam je voor de gek houd. Ik had een duidelijke maandelijkse cycles van 28 dagen... en ik zou donderdag 23 dec ongi moeten worden, maar ik heb die maandag al een test gedaan, en deze was positief.. wel wat vager. Ik was super blij, maar ook wel bang natuurlijk.. want ja, nu moest ik die donderdag nog afwachten of ik ongi zou worden. Gelukkig is dit tot op heden nog niet gebeurd.. en ben ik bijna 6 weken zwanger. Heeeel veel sterkte met wachten.. en ik zou gewoon testen hoor als je dat gewoon wil, het is alleen het gevaar dat het dus evt vroeg mis kan gaan in vroeg stadium.

Succes ermee.. ik hoop dat je zwanger bent!
Liefs mammma

Terug
Bovenaan