Het worden zeer spannende weken...

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Ten eerste nogmaals bedankt voor jullie geweldig lieve reacties! Na al die jaren is het gewoon heel onwerkelijk dat ik zwanger ben. Ik kan het ook nog steeds niet geloven.

Vanmiddag hebben we de uitslag doorgebeld aan het ziekenhuis. 20 november krijgen we meteen een echo. Dit omdat ik een sterk verhoogd risico heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wegens verstopte eileiders en een verhoogd miskraamrisico vanwege het feit dat ik al een miskraam heb gehad.   Ze waren dus erg behoudend en willen de 20ste eerst kijken of het wel op de goede plek zit en of er een hartje groeit. 10 spannende dagen te gaan dus.
Toen we ophingen zei die dame van het ziekenhuis:'sterkte he'! Had ze niet gewoon gefeliciteerd kunnen zeggen?? Niet leuk dit. Maargoed ik ga proberen zo positief mogelijk te denken en me vooral niet gek te laten maken. We zijn nu al zover gekomen!

lfs ing

Eindelijk weer eens iemand zwanger,cie al lang bezig was om zwanger te worden.
Ben ook 2 jaar onderweg en hoop ook dat het snel eens zo ver mag zijn ,al is het met hulp.Van harte Gefeliciteerd

Groetjes Karin

Hoi zwangere Inge,

Beetje rare reactie idd, een felicitatie is wel het minste wat je kan zeggen.
Maar laat je niet uit het veld slaan hoor. Jullie gaan er gewoon heel erg van genieten. Jullie hebben nu al zoveel overwonnen, dit embryotje is gewoon een KANJER. Deze gaat het gewoon redden, en over 8 mnd hebben jullie een mooi gezond kindje.

Wij gaan allemaal gewoon door met  en op naar je 1ste echo. Waarschjnlijk heeft de beeb allang een lekker warm nestje gemaakt in jouw baarmoeder.

Kruimel

Terug
Bovenaan