Het wordt alweer spannend

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ook ik was er weer. We zijn van het weekend naar de camping geweest, naar vrienden van ons. Het stel dat ons in april/mei vertelde dat ze een kindje verwachten. Ze heeft al een dikke buik, dus jullie begrijpen 'em al. Het was best moeilijk om het hele weekend naar die dikke buik te moeten kijken. Maar als ik dat zag, kon ik ook wel weer lekker wegzwijmelen. Ik met een dikke buik.........

Donderdag 19 augustus is mijn NOD. Het wordt dus alweer spannend. Maar klussen met dit weer !!!! PFFFFFFF !!!! Wat heet zeg !!!! Ik hoop dat we deze maand positief mogen testen, we hebben ons er in ieder geval goed voor in het zweet gewerkt !!! Als dat geen mooi kindje wordt weet ik het ook niet meer.

Ik ga nog even de rest van de berichtjes lezen want het is nog veel te warm om te gaan slapen.

Groetjes Biaggi

He Biaggi,

Nog steeds lekker in de vakantie mooth??

Heb je nog alles af kunnen werken waar je aan wilde beginnen in de tuin en het garagepad opnieuw leggen etc is alles af?

Heb je nog lang vakantie?

succes met klussen of zit dit er nu helemaal op en wacht je nu "rustig" op je nod?

groetjes: Chili
ps kan ook nog niet slapen door de warmte!

he Biaggi!
Dus je hebt een lekker weekend gehad?? Wel mooi weer,dus ook lekker bruin geworden? Lijkt me idd moeilijk om de hele dag zo'n dikke buik om je heen te hebben;al ben je natuurlijk ook heel blij voor ze!!
Spannend weer hoor,deze ronde voor jullie;ik hoop echt dat het gaat lukken!
Hebben jullie nou ook niet dat je veel meer zin hebt met dit weer?? Wij wel; we hebben nog nooit zo vaak geklust als afgelopen weken...ondanks de warmte.

Helaas zoals je wel hebt gelezen heeft het niet geholpen bij ons,maar we gaan volgende week dus met de behandeling beginnen.wel spannend hoor!

Ik ben nu al vd 2e keer mijn bedje uit(en mijn a.s maar snurken...pffff soms wel frustrerend als je naast iemand ligt die zo makkelijk slaapt)
Het zal de spanning en de warmte wel zijn...

Succes meid en ik hoop echt op goed nieuws (hopelijk al de 18e) en anders lees ik het na de honeymoon!
gr. petra

Hoi Biaggi,
Mijn nod is 18 aug., we liggen dus dicht bij elkaar. Heb rond de 1e aug. mijn ei gehad, we hebben in die periode flink geklust, om de dag! Nu hoop ik steeds vanalles te voelen (opgezette borsten, kriebelende tepels) en rond de vermoedelijke innesteling had ik een steek in mijn baarmoeder en wat kramp. Ik maak mezelf gek he... ik weethet hoor, zeg ook steeds tegen mezelf dat ik gewoon ongi ga worden, daar stel ik me maar op in... maja, het zou zó leuk zijn als het nu écht raak was!!
Ik ga voor jou ook duimen hoor, succes meid!!
Liefs Helen

Hoi Biaggi,

Sterkte met afwachten. Proberen je hoofd op een andere zender te zetten (zeg het wel zo leuk, maar probeer het maar eens)!!! Je inspanningen zijn de beloning in ieder geval waard.

Snap hoe je je voelt. Mijn schoonzusje is 'per ongeluk' zwanger van een tweeling. Gun het haar van harte. De gedachte dat wij dat misschien in de toekomst ook kunnen krijgen, daar houd ik me maar aan vast. Want iedere keer die megabuik daar moet je dan gewoon naar blijven kijken. Van het zou toch ook eens ons overkomen....

Mijn NOD is overigens donderdag de 12e. Ziet er niet goed uit, maar ik wacht nog ffies af met een nieuwe NOD.

Groetjes,
Roos

Terug
Bovenaan