het wordt hier heel spannend

Hoi meiden

Het is spannend hier, geen duiveltjes te bekennen en zelfs niet in aantocht. Vorige week had ik een uitgangsecho voor onze ivf poging en die was goed, moest alleen ff wachten tot de RD zouden komen en niets........... helemaal niets. Sinds een paar dagen een "grieperig"gevoel. Zou het dan toch wat kunnen zijn? Wazig hè...... maar wel ontzettend spannend.  
Wat de meesten van jullie niet weten is dat mijn broer ongenezelijk ziek is (uitgezaaide kanker) Dit hebben we vorig weekend te horen gekregen. Hij heeft nog 1 - 3 jaar. Het zou mooi zijn dat hij nog een wonder van onze kant kan meekrijgen

Liefs

Lydia

Lieve Lydia

Ik heb hier op dit forum gezeten en op het MK forum. Ik lees net van je broer wat vreselijk.  
Wat zou dat een mooi cadeau zijn een  neefje of nichtje  .Ik hoop het zo voor jou.
Zelf heb ik dit ook zo gehoopt, mijn moeder was ook ziek en ook zij had nog een paar jaar. Helaas kreeg ik 4 miskramen en toen ik 18 weken zwanger was is ze overleden. Ik heb haar nog wel het geslacht en de  naam kunnen vertellen maar ze heeft hem nooit gezien en dat had ik zo graag gewild.Ik hoop dat jij dit wel mag meemaken en je broer nog van jullie kindje kan laten genieten maar het blijft vreselijk moeilijk!
Sterkte

Liefs
Lies

Lieve Lydia,

Wat triest voor je broer en naturlijk voor jullie dat hij nog maar zo kort te leven heeft! Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat het erg moeilijk voor jullie is. Ik hoop idd voor jullie dat hij nog een wonder mag meemaken en jullie kindje in zijn armen kan vasthouden.

En spannend idd dat je nog niet ongi bent!!!  Ik blijf voor je duimen en bidden. Geef de moed niet op!!

Liefs Ester

Heeeeyy Lydia,
Spannend weer zeg!!! Lees nog steeds mee hoor en volg je nog.
Maar sjee.....van je broer.......weet ook niet veel te zeggen.........
1 tot 3 jaar......wat is dat dan voor kanker als ik vragen mag..........
Ik duim en brand kaarsjes voor jullie hoor!!
Groetjes Daisy

Terug
Bovenaan