het wordt nu echt spannend!!!

A

Anoniem

Guest
voor de 2e maand ben ik aan het temperaturen.
 de vorige maand begon mijn temp al na 8 dagen te zakken en werd ik na 11 dagen na eisprong ongesteld. nu is mijn temp al 11 dagen hoog en nog niet gezakt.
ook heb ik al een tijdje last van steekjes net boven mijn lies.
ik vind het nu toch echt spannend worden.
nog een paar daagjes afwachten dus. echt heel erg spannend.

groetjes anna

hoi anna
ik heb ook steekjes in mn lies en ook in mn zij.heb ik anders nooit.spannend he?succes!ik zal voor je duimen.heb je al kinderen of niet?
groetjes kari

wij gaan voor ons eerste wondertje. en jij?
moet jij nog lang wachten voor je eventueel kunt testen?
als ik halverwege de week nog niet ongi ben wil ik gaan testen.
weet jij misschien wat die steekjes kunnen zijn? ik heb ze niet constant maar wel een aantal keer op een dag.

groetjes anna

ik heb ze achter elkaar door.al 2 dagen.ik denk ongi,maar had gister/vandaag nod.voor ons is t ook de eerste.effe afwachten dus maar..

mijn nod is ongeveer over 3 dagen.
hou me op de hoogte en succes met afwachten.

groetjes anna

hoi   meiden,

weet   je   ik   ha d an   d e week   al   geschreven..meer   als   grap eigenlik   dat   ik   zon   2   dagen   last   had van   mn lies   gewoon   trekkerig gevoel..maar ja   wa t heeft   dat   eigenlijk   te   maken   dacht ik met   een   eventuele   zwangerschap synthoom?

Nu   ik   zo   lees   bij   jullie   hebben   jullie dat   ook??
oooooo....

nou   jullie   sterkte   me t wachten..want jullie   nod   was   ongeveer   nu   toch?
de mijne   28 feb...maar   wel   van   de week ..nu inmiddels niet meer last van   die   lies?huh   zou   het dan   toch   kunnen??hihi

succes meiden!!!
liefs   maagd   xxx

Terug
Bovenaan