Het wordt nu wel erg spannend ...

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Ik moest eigenlijk rond de 20e ongi worden, maar tot op heden zijn er geen duivels
te zien!!

Ik maak me er verder niet te druk over, maar begin het nu toch wel erg spannend te vinden. Mijn cyclus is altijd 30/31 dagen geweest, maar de laatste keer was ik een week overtijd. Nu zit ik op dag 34 en wacht dus eigenlijk tot dag 36/37 met testen om van mijn langste cyclus uit te gaan..

Nu het volgende een week na mijn eisprong had ik drie dagen bruine/caramelkleurige afscheiding en vorige week een paar dagen een erg borrelende buik, maar verder heb ik geen last van andere kwaaltjes...

Nog meer mensen die in spanning zitten?

hoi natas,

ook ik heb last van bruinige afscheiding, het kan er dus wel wat mee te maken hebben,ben benieuwd moet vrijdag weer ongi worden.

groetjes sabje

Hallo!

Ik zit zelf nog niet in spanning, maar ik zal duimen voor je dat het zo is!

Succes!

Groetjes, Tessje.

ook voor mij is het spannend nu.
morgen hb ik m'n nod.
en nientje heeft voor mij gependeld en kwam uit op dec 2005!!
heb nog totaal geen tekenen gehad van enige menstruatie.
normaal heb ik een week voor tijd wel al wat donkere afscheiding maar nu niks dus heel spannend allemaal.

succes allemaal met je spanning onder controle te houden.

xx moon

Haha..als er zoveel duimen dan kan het bijna niet meer mis gaan he?!

Ik duim ook voor jullie hoor...

Hier nog altijd niets, morgenochtend ga ik testen...spannend

quote: Natascha84 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2006 16:02:30'));

Hoi Meiden

Ik moest eigenlijk rond de 20e ongi worden, maar tot op heden zijn er geen duivels
te zien!!

Ik maak me er verder niet te druk over, maar begin het nu toch wel erg spannend te vinden. Mijn cyclus is altijd 30/31 dagen geweest, maar de laatste keer was ik een week overtijd. Nu zit ik op dag 34 en wacht dus eigenlijk tot dag 36/37 met testen om van mijn langste cyclus uit te gaan..

Nu het volgende een week na mijn eisprong had ik drie dagen bruine/caramelkleurige afscheiding en vorige week een paar dagen een erg borrelende buik, maar verder heb ik geen last van andere kwaaltjes...

Nog meer mensen die in spanning zitten?

Hallo meiden,

Ik heb al mijn hele leven een super regelmatige cyclus, heb altijd op maandag mijn eisprong (die heel duidelijk te voelen is) en precies 2 weken later op maandagochtend word ik ongesteld. Nu is het dinsdag en er is nog niets te merken van een menstruatie.
Gisteravond een test gedaan (ClearBlue) maar die was negatief, terwijl ik toch echt heel sterk het gevoel heb zwanger te zijn.
Wat denken jullie, zwanger of niet?

Liefs, mamaniels

Terug
Bovenaan