het wordt nu wel spannend....

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
gister was mijn nod maar afgelopen vrijdag had ik al ongi krampen, dus ik dacht : deze maand weer niet raak. maar vandaag nog steeds geen rode duivels!!! wel nog een beetje ongi krampen/krampjes. Verder totaal geen zwangerschapsverschijnselen (was gister een beetje misselijk maar dat kwam meer van de spanning denk ik).Ik ben bang dat het gewoon later is met mijn ongi, (ben de laatste maanden altijd na 28 of 29 dagen en nu is het al de 30 voorbij dus tja.?) en dat ik me voor niets druk maak. enfin, als het vrijdag er nog niet is, ga ik testen   ( ja ja dat hou ik wel zo lang uit hoor, heb toch geen tijd van de week om er 1  te kopen)
groetjes
boekie

veel succes boekie!! heel spannedn hoor!! hopelijk test je positief! Knap van je dat je het zo lang volhoud zonder te testen, zou mij niet gelukt zijn ( ik testte al 2 dagen voor NOD positief)

liefs sweety (6w4d zw)

we duimen met je mee hoor!!!!! spannend joh! en dat je zo lang kunt wachten!!!! heel veel succes

hoi boekie,

ik zit met hetzelfde, ben nu 2 dagen overtijd. Normaal gesproken ben ik elke 31 dagen ongesteld, maar ja dat was 5 juli en het is nu 7 aug....heb veel zwangerschapsverschijnselen gehad, maar ben nu alleen nog maar ontzettend moe..

Ik wens je heel veel succes met wachten, wie weet kunnen we elkaar straks feliciteren..

Groetjes

hallo allemaal ik sluit me bij jullie aan ik had vorige week woensdag mijn NOD en er is nog steeds niks!!!!!!!!!!!!!!!! elke dag weer wat meer hoop!!!!!!!! heb ook al sinds de eisprong een hogere temp en heb zelfs een tweede temperatuursverhoging gehad dus wie weet???????? ik duim voor jullia allemaal meiden en ik heb wel wat klachtjes: pijn aan de borsten echt overal en steken erin, het lijkt wel alsof er lichtjes blauwe aders over mijn borsten lopen,moe, moeite met de stoelgang, en honger hihihihi we wachten af he meiden ik denk dat ik donderdagochtend ga testen!!!!!!!!!!! ik hou jullie op de hoogte!!!!!!!!! dikke knuffel miranda

hoi , ben er nu iedere minuut ongeveer mee bezig, erg zeg!!
ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd zetten, me werk lijdt er echt onder!
ben zo bang dat ik straks gewoon weer ongi wordt. daarom stel ik het testen ook zo lang uit, dan is er meer kans dat het positieve test is, hoewel sommige van jullie al eerder positief hebben getest, maar dat durf ik niet.
die spanning is natuurlijk were niet goed voor ons, maar ja! (hele diepe zucht)
boekie

Logisch Boekie, dat het zo spannend is.
Succes! Duimduim.

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan