het wordt nu wel spannend

A

Anoniem

Guest
Pfff, ik zit in zo´n spanning.
Dag 34 zit ik nu. Afgelopen vrijdagavond en zaterdag enorme krampen en rugpijn gehad, dus dacht echt dat mijn ongesteldheid eraan kwam. Zaterdagavond toch nog seks gehad en toen ik daarna naar de wc ging had ik wat bloedverlies (heel lichtroze) maar ik dacht dat mijn ongi dus echt begonnen was.
Maar vandaag helemaal niks meer.
Ik durf nog geen test te doen, ben zo bang dat ik weer teleurgesteld word.....
Maar wat waren die krampen dan.....
AAARGHHH!!
Sorry moest het even kwijt :)

Ik had bij mij vorige zwangerschap een paar dagen dat ik ong moest word ook vreselijk krampen bleek later hoogst waarschijnlijk de innesteling.

Ga heel hard voor je duimen

Kramp van ongesteld moeten worden en in het begin van de zwangerschap voelen hetzelfde. Spannend hoor.

Ik duim voor je.
Gisteren kreeg ik bruinverlies,niet heel veel.
En vandaag ook nog steeds,ik had een positieve test.
Maar voor mij is het nu afwachten,wat mijn lichaam gaat doen....

Als ik die krampen krijg zoals jij beschrijft is dat mijn eisprong... innesteling heb ik beide keren nog niet gevoeld

@lillie Ow wat spannend! Hopelijk blijft alles goed gaan!!
@samantha80 Ik heb tijdens andere cyclussen mijn eisprong regelmatig gevoeld en dat ging gepaard met een stekende pijn in de lies. Deze keer was het meer kramp...

Verder nog geen ongi, vandaag wel wat lichte buikkrampen. Ga er maar van uit dat ik toch ongesteld moet worden, dan kan het nooit tegenvallen.... Maar in mijn achterhoofd zit er stiekem toch nog wat hoop....

Terug
Bovenaan