Het wordt steeds erger.

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik was bezig met de 14e ronde.....heb nog mijn eisprong gevoeld en precies gericht...
Geen resultaat!! Heb sinds gisteren weer opgeblazen gevoel en buikkrampen om ongesteld te worden.
Ik ga het denk ik nu opgeven want ben echt radeloos.
Als het een keer raak is is het mooi meegenomen en anders heb ik echt pech.
Ik heb het de afgelopen 14 maanden zo gehoopt....

Echt uit mijn hart hoop ik dat jullie allen meer geluk hebben.

Een dikke kus,
Anu

Lieve Anu

Niet wanhopen, meis!!

Ik ben in ronde 18 (ofzo) en vandaag na 45(!!!) dagen ongi. Dacht dat het raak was. Ik baal ook als een stekker.

Sterkte!!!

Kus

Martine (34)

Lieve Anu,

Probeer de moed erin te houden hoor!!!
Begrijp dat je enorm baalt!!! Ben inmiddels ook in ronde 15 beland.
Ben je al in het medische cirquit bezig? Anders misschien toch de moeite waard om een doorverwijzing aan je huisarts te vragen.

Houd vol hoor, onze tijd komt!!

Liefs Anne

Hoi Martine en Anne,

Dank voor jullie lieve woorden. Ik ben echt blij dat iemand mij tenminste begrijpt. Als ik met mijn vriendinnetjes (die na 1e ronde zwanger waren) praat dan zeggen zij dat ik niet zo moet zeuren.
Martine, ook ik heb van die periodes waar 4o dagen over heen gingen. Na een paar dagen dacht ik jippie het is zo ver maar achteraf had ik dezelfde teleurstelling als jij.

Nou laten we maar met z'n allen volhouden he!!

Ik zal echt duimen voor jullie.

Kussie,

Anu

He Anu,

Frustrerend is dat hé! Ook allemaal mijn vriendinnen zijn in no-time zwanger 1, hoogstes 4 maanden!!! Ik ben als één van de eerste begonnen en de enigste die nog niet zwanger is. Er zijn er al een aantal met baby's! Word hier vaak enorm verdrietig van, waarom wij niet?????
Helaas kan niemand ons daar antwoord op geven.
Maar we zijn ook niet de enige, je hoort het zo vaak. Bij heel veel stellen duurt het ook wat langer. Er hoeft ook niets aan de hand te zijn. Misschien moeten we 'gewoon' meer geduld hebben! Hoewel.......het begint aardig op te raken!

Groetjes Anne

Hallo Anu,

Kom op meid, volhouden! Het heeft bij mijn eerste zwangerschap 18 maanden geduurd voor het raak was. Je bent op een gegeven moment echt de wanhoop nabij. Wij hadden al het idee dat het ons niet gegund was. We hebben toen maar gezegd we zien het wel. We hebben er afstand van genomen en toen was het raak. Inmiddels gaan we voor ons tweede en ik zit in de 3e ronde, grote kans dat het weer zo lang duurt. We blijven moed houden. En elkaar steunen is in zo'n periode heel belangrijk. Het lukt jullie wel!

Veel succes

liefs suzan

hoi hoi

er zijn echt nog meer meiden die al langer bezig zijn.
ik begrijp je echt heeel erg goed..als ik weer ongi ben dan heb ik dat gevoel ook altijd maar als ik er dan weer vanaf ben.ga ik er weer goede moed voor.ik was eindelijk na een jaar zwanger,,en vledemaand is het al heel vroeg misgegaan,,me werled storte in..en vondt het zo oneerlijk allemaal..

nu gaat het wel weer en proberen we gewoon weer verder.me schoonzus was gelijk zwanger en dat doet ook zo veel pijn..en ik was langer bezig en vondt het zo oneerlijk en heel confronterend.maar ik ben wel heel blij voor haar wanr ze heeft nu een wolk van een dochter.

kijk het ene lichaam is het andere niet.het ene lichaam heeft langer als het andere nodig.en als je het niet verwacht   is het raak..geloof me je tijd komt echt wel.

sucses liefs maantje

Hoi Anne,

Ik hoop echt dat ik volgende ronde jou kan berichten dat het raak is en jij mij.
Hier zouden wij allebei heel gelukkig van worden.

Ik ga er gewoon van uit dat het gaat gebeuren.

Bij deze hebben we een deal??

Dikke kus..

Anu

Terug
Bovenaan