Dat Thijs een vroege vogel was dat wist ik al, maar het wordt nu sochtends steeds vroeger. Een hele tijd lang werd hij rond half 7 wakker, soms iets eerder, soms iets later. Hij kwam dan prima uit met 4 flesjes. De eerste om 7 uur en de laatste om 19 uur ongeveer.
Vorige week was het rond 6 uur, nu al een paar dagen krap aan half 6 en vanochtend zelfs iets over 5en. Ik vind dat wel een beetje te vroeg om op te staan, gaap gaap. En hierdoor komt hij ook niet meer uit met zn flessen. Om al om half 6 de laatste te geven vind ik te vroeg, dan is het de volgende dag helemaal 5 uur of eerder.
Een 5e fles rond een uur of half 8 vindt hij prima maar langer slapen ho maar.
We kunnen het sochtends een half uurtje rekken in zn eigen bed en een kwartier tussen in maar dan zijn we wel allebei wakker
Na zijn fles is hij ook niet meer moe, eerder klaar wakker, dus terug leggen heeft ook niet zo veel nut.
Het CB zei dat ik geen 5e fles moet gaan geven want daar went hij dan weer aan.
Ik weet even niet wat ik met doen. Iemand tips???
gr Petra
Vorige week was het rond 6 uur, nu al een paar dagen krap aan half 6 en vanochtend zelfs iets over 5en. Ik vind dat wel een beetje te vroeg om op te staan, gaap gaap. En hierdoor komt hij ook niet meer uit met zn flessen. Om al om half 6 de laatste te geven vind ik te vroeg, dan is het de volgende dag helemaal 5 uur of eerder.
Een 5e fles rond een uur of half 8 vindt hij prima maar langer slapen ho maar.
We kunnen het sochtends een half uurtje rekken in zn eigen bed en een kwartier tussen in maar dan zijn we wel allebei wakker
Na zijn fles is hij ook niet meer moe, eerder klaar wakker, dus terug leggen heeft ook niet zo veel nut.
Het CB zei dat ik geen 5e fles moet gaan geven want daar went hij dan weer aan.
Ik weet even niet wat ik met doen. Iemand tips???
gr Petra