het wordt tijd dat ik me hier ga voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik hoor hier ook thuis.
Mijn naam is Marieke en ik ben 29 jaar.
Ik ben bijna 8 weken in verwachting van ons tweede kindje.
We hebben al een zoon van bijna 2,5 jaar.

Vorige week donderdag hebben we een echo gehad in het ziekenhuis en het hartje klopt goed en regelmatig.

Voor ons is deze zwangerschap helaas niet zo vanzelfsprekend geweest.
Nadat we in september 2008 bij de gynaecoloog zijn terecht gekomen en allerlei onderzoeken hebben gehad zijn we in december 2008 doorverwezen naar Dusseldorf voor een IVF of ICSI behandeling.
In januari 2009 ben ik gestart met de hormonen en op 31 januari had ik mijn terugplaatsing van de ICSI behandeling.
Op 13 februari had ik een positieve test in handen!!!
Gelukkig voor ons is onze eerste poging gelukt en nu maar hopen op een voorspoedige zwangerschap.

Toen ik zwanger was van mijn zoon heb ik hier ook menige uurtjes doorgebracht en ook na de bevalling hebben we nog lang met elkaar door gekletst.
Ik hoop dat deze zwangerschap net zo gezellig gaat worden.

Heel veel groetjes Marieke

Hoi Marieke, welkom!
Fijn dat het al na 1 poging gelukt is en dat je al een mooi hartje hebt gezien...!
Ik hoop ook dat we een gezellige tijd tegemoet gaan met z'n allen.

Ik heb volgende week maandag pas mijn 1e echo (Met 8,5 week, dus mag nog niet klagen) en vind het nu al super spannend!!

Liefs, Nanna

Welkom! Wat een fantastisch gezicht he, om dat hartje voor de eerste keer te zien kloppen. Ik was er helemaal stil van!

Hoi Meiden,

Wat fijn dat het dan gelijk gelukt is voor jullie! Het is echt superfijn dat er dit soort mogelijkheden zijn om zwanger te raken.

Bij mij is het allemaal heel snel gelukt. Ik ben september 2008 getrouwd en we zijn in november voor het eerst gaan proberen om zwanger te raken. In februari werd ik al niet meer ongesteld en was het dus al raak. Ik ben nu 8 weken zwanger en heb volgende week dinsdag mijn eerste afspraak bij de VK, ik ben ontzettend benieuwd naar ons kindje en of alles goed gaat. Ook ben ik benieuwd naar  de  uitgerekende datum, nu staat dit op 18 oktober.

Verder gaat alles naar wens. Ik voel me wel heel erg moe en ben wat misselijk geweest, maar eigenlijk mag ik absoluut niet klagen. Wat wel heel vervelend is, is dat ik eigenlijk vrij weinig qua eten kan verdragen. Het enige wat ik echt kan blijven eten is brood en crackers. Hoop dat dit snel voorbij gaat.

Gezellig zo'n forum, vind het ook erg leuk om zo je ervaringen met elkaar te kunnen delen, dus ik ben voor om gezellig met elkaar te blijven kletsen hier.

Succes met jullie zwangerschappen.

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan