Het wordt toch een decemberkindje!

A

Anoniem

Guest
Hallo decemberdames,

Ik lees al vanaf het begin van mijn zwangerschap met jullie mee omdat ik 4 januari uitgerekend ben, maar ook omdat de kans groot was dat ik een keizersnee zou krijgen. Afgelopen maandag is er definitief besloten tot een keizersnee wat automatisch betekend dat de baby in december gehaald gaat worden.
Best vreemd, eerst zou ik mijn kindje verwachten in 2008 en nu in 2007. Dat scheel een heel jaar!

Liefs Wanda

Nou, welkom bij de december 2007 mama's!!!! Klets gezellig mee, even je hart luchten mag ook, enne af en toe van je af zeuren zullen we hier door de vingers zien....
Hoop dat alles goed gaat en dat je niet al te erg tegen een keizersnede opziet.

Liefs Hilma.

Hoi Wanda,
Zelfs als januarimama mocht je hier posten hoor haha.
Welkom op het decemberforum. Lijkt me wel raar ja, dat je keizersnee in 2007 gepland is ipv 2008, maar ja het kan niet anders. Lekker eerder je baby in je armen. Mag ik vragen hoe het komt dat het een keizersnee wordt? Zie je er tegenop?
Groetjes

Hallo Wanda!

Welkom op dit gezellige forum!
Ik hoop niet dat je om een hele vervelende reden een keizersnede krijgt. Weet je al ongeveer wanneer in december?
Veel succes!!

Groetjes Juffie

Hallo a.s mama's!

Ik krijg de keizersnee of net vóór kerst of net ná de kerst. Dat is dus even afwachten nog. Definitieve datum spreken we af op 26 november. (Vind ik wel raar hoor, even ''plannen'' wanneer je kindje geboren wordt)
Ik moet een keizersnee omdat mijn bekken te smal is (dit bleek bij de bevalling van de eerste) en ze willen nu geen enkel risico nemen omdat het toen kantje boord was.

Ik zie vooral op tegen de operatie zelf, maar ook wel voor de tijd daarna, mijn oudste is dan net aan 14 maanden en kan dan dus nog niet veel zelf (zoals lopen en aangezien je niet zwaar mag tillen na een keizersnee...) Ik weet nog niet hoe ik dat op ga lossen aangezien manlief niet thuis kan blijven en ouders of schoonouders ook geen optie zijn...

Liefs Wanda

Hoi Wan,

Welkom bij ons op het dec 07 forum, de leukste van nederland!!!hahahaha
Inderdaad wel een beetje raar om de geboorte, dus ook de verjaardag te gaan plannen.
Maar gezien de omstandigheden wel zo fijn dat het kan.

Groetjes Bertine

Welkom hier!  

Ikzelf ben 27.12 uitgerekend en moet er dus rekening mee houden dat ik ook in januari kan bevallen, maar daar sta ik eigenlijk niet zo bij stil.
Terwijl ik bij mijn eerste juist altijd er rekening mee hield dat ik later kon bevallen, wat dus ook gebeurde!

Ja die kleine meid bij mij hoeft ook maar een weekje langer te blijven zitten dan beval ik in het nieuwe jaar! :)

Heel vreemd om zo uitgerekend te zijn.
Het is mijn 1e, maar ik houd er meer rekening mee dat de kleine eerder komt.. geen idee waarom eigenlijk waarschijnlijk omdat mijn moeder met de de 1e ook eerder was..

Terug
Bovenaan