Het wordt weer spannend!

Hallo meiden,

Als eerste wil ik Luna alvast van harte feliciteren met haar bruiloft! Geniet ervan!!!!!

Spike , ik heb al hele rode duimen!!! Maar ga door, duim........duim..........duim!!!

Moi, vindt het moedig van je! En zo krijg je in ieder geval duidelijkheid over je cycles! Al dat gedoe met tempen en maybe baby, lijkt mij als je dat elke dag moet doen, ook de verbouwing in elkaar stort! ( ik had het na 1 week al gehad! )

Bij mij gaat de spanning toch wel weer een beetje stijgen! Zit vandaag op dag 29 van mijn cycles, had vorige maand een cycles van 50 dagen! Hoe dat komt heb geen idee!
Deze maand liep in ieder geval een stuk meer ontspannen! Heb niet zo'n last van mijn hormonen en voel me stukken beter!
Ook weet ik bijna zeker dat ik 17 maart mijn eisprong heb gehad! Dus zou nu mijn ongesteldheid verwachten!
Ga zolang mogelijk wachten met testen, kijken of ik het haal tot dag 51! Weet ik zeker dat ik safe zit!

 
ik vind het ook allemaal spannend voor je.
hoop dat deze cycels niet zo lang duurt en dat je het volhoud om niet te testen volgens mij heb ik al zo vaak een test in de prullebak gegooid gewoon omdat ik geen geduld had.
nou succes en dan zal ik voor jou duimen. (dan worden die van mij ook rood)
groetjes tijger
 
Hoi Nienepien,

Wat spannend joh!!! Echt niet dat je tot dag 51 kunt wachten met testen....Kan ik ook niet hoor!!! Ik heb ook al een c getest..Zit nu op dag 40 van mijn cycles en tot nu toe nog om de dag geklust poepoe!! Het staat ons nog niet tegen dus waarom niet!! Wel werd ik erg chagarijnig als ik de volgende ochtend weer ging tempen en hij was nog laag!! Ik heb er gewoon schoon genoeg van en nu ik die afspraak heb staan voel ik mij een stuk relaxter!!! Wel even spannend natuurlijk wat ze daar gaan doen!!

Heb trouwens wel al de hele dag ongipijn, mijn vorige cycles duurde 41 dagen, maar mijn temp was vanmorgen nog laag, dus het kan haast niet!!

Suc6 ment wachten ik hoop het voor jullie

Liefs moi
 
Terug
Bovenaan