het zal niks worden deze maand....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Eind van de middag had ik een afspraak in het ziekenhuis voor een follikelmeting.
afgelopen vrijdag zaten er veel eitjes, maar allemaal erg klein.
Vandaag zaten er nog steeds veel en ook nog allemaal klein.
De grootste was 9,4 mm (dag 13). Ook het baarmoederslijm was nog erg dun.
Moet vrijdag terug om te zien of er toch wat is doorgegroeid, maar de gyn. zei al dat ik rekening moest houden dat het deze maand niks zou worden.
Stiekem hield ik hier na vrijdag al rekening mee, maar het is toch wel ff balen....
Mag natuurlijk de moed nog niet helemaal opgeven, maar heb er eigenlijk geen vertrouwen in.
Denk na vrijdag weer een kuur provera te krijgen om te zorgen voor een menstruatie en dan maar weer op naar een nieuwe poging....
Baal, baal... maar het is niet anders...

Liefs,
mama Peet

Lieve Peet,

Jammer voor je, dat de eitjes te klein bleken! Ook al had je er in je achterhoofd al een beetje rekening mee gehouden, je hoopt toch dat het anders is.......
Is de Provera kuur ook 10 dagen?? Hoelang is jouw cyclus dan?? Ik ben nu halverwege mijn Duphastonkuur, dus ik zal in de loop van volgende week wel ongesteld worden en hopelijk verdwijnen dan ook de laatste resten van de miskraam mee.... Helaas mochten we nog geen Clomid slikken dan, maar wie weet wat mijn lichaam deze keer zelf doet ....hihi, da's wel erg positief gedacht van mijzelf....
Ik bn net weer thuis, heb vandaag op mijn kleine nichtje gepast. Ik heb het ook wel naast me neer kunnen leggen hoor, ik gun het mijn zusje en zwager ook enorm en ben erg blij voor hen. Af en toe voel ik wel een steekje natuurlijk, maar ik probeer om het los te zien van mijn eigen wens.....en gewoon zoveel mogelijk van haar te genieten, jammer dat ze 250km   verderop wonen...

Nou meid, ik hoop dat je niet teveel in de put zit en positief naar de volgende kans   kijkt!!! tot gauw, liefs van Dana

Hoi mama Peet,

Wat jammer zeg, dat het niet zo makkelijk gaat. Toen ik destijds die miskramen kreeg werd ik na een week of 4 gewoon weer ongesteld (ook na mijn curretage de eerste keer) en kon ik dus meteen weer vanaf dag 3 starten met de clomid. Balen dat jouw menstruatie niet vanzelf op gang komt!! Nu word je alleen maar weer teleurgesteld, terwijl je zelf zo graag verder zou willen.... Ik wens je veel sterkte met deze tegenvaller en hoop dat je met dat middeltje snel ongesteld mag worden en weer echt van start kunt gaan!

Liefs, Anke

Hoi mama Peet

Balen is dat zeg. Ik heb nu net mijn kuur provera erop zitten en zit nu op dag twee van mijn ongi. Moet donderdag weer voor echo en begin dan vrijdag met 100 mg clomid voor de tweede ronde. Ik had in de eerste ronde 50 mg maar ik had naar 21 dagen nog steeds maar een paar eitjes van rond de 10 mm... Maar ik zal voor je duimen want wie weet groeien ze in die paar dagen nog... De gyn zei tegen mij rond de 2 of 3 mm perdag dus het zou nog kunnen.....
Duim voor je en hou de moed erin...

dikke knuf Niekje

Hoi mama Peet,

houd moed, wie weet groeien ze ineens heel hard (ik hoop het voor je!).

heel veel succes.

Groetjes Belle

Hoi mama Peet,

wel moed houden hoor..
wij duimen voor je dat het toch in ene heeeeeel hard groeit..
ik denk aan je!!
Ik vrijdag eerste echo met hormoonstimulatie voor de iui....

hou je taai

liefs haag

Hoi mama Peet,

Ik help ook mee duimen, hoor! Hopen dat ze toch nog gaan groeien. Op deze manier wordt het wel lastig om een nieuwe start te maken na je mk.

Lfs, Kippie.

Hoi mama Peet

Dat is balen zeg. Die rot eitjes ook. Bij mij hadden ze ook geen zin en mag vrijdag weer een nieuwe echo laten maken. Ik zal hard voor je duimen dat  het beter gaat.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan