A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
Eind van de middag had ik een afspraak in het ziekenhuis voor een follikelmeting.
afgelopen vrijdag zaten er veel eitjes, maar allemaal erg klein.
Vandaag zaten er nog steeds veel en ook nog allemaal klein.
De grootste was 9,4 mm (dag 13). Ook het baarmoederslijm was nog erg dun.
Moet vrijdag terug om te zien of er toch wat is doorgegroeid, maar de gyn. zei al dat ik rekening moest houden dat het deze maand niks zou worden.
Stiekem hield ik hier na vrijdag al rekening mee, maar het is toch wel ff balen....
Mag natuurlijk de moed nog niet helemaal opgeven, maar heb er eigenlijk geen vertrouwen in.
Denk na vrijdag weer een kuur provera te krijgen om te zorgen voor een menstruatie en dan maar weer op naar een nieuwe poging....
Baal, baal... maar het is niet anders...
Liefs,
mama Peet
Eind van de middag had ik een afspraak in het ziekenhuis voor een follikelmeting.
afgelopen vrijdag zaten er veel eitjes, maar allemaal erg klein.
Vandaag zaten er nog steeds veel en ook nog allemaal klein.
De grootste was 9,4 mm (dag 13). Ook het baarmoederslijm was nog erg dun.
Moet vrijdag terug om te zien of er toch wat is doorgegroeid, maar de gyn. zei al dat ik rekening moest houden dat het deze maand niks zou worden.
Stiekem hield ik hier na vrijdag al rekening mee, maar het is toch wel ff balen....
Mag natuurlijk de moed nog niet helemaal opgeven, maar heb er eigenlijk geen vertrouwen in.
Denk na vrijdag weer een kuur provera te krijgen om te zorgen voor een menstruatie en dan maar weer op naar een nieuwe poging....
Baal, baal... maar het is niet anders...
Liefs,
mama Peet