Het zal toch niet he?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
na hoeveel tijd kwam bij jullie de menstruatie terug?
Toen Zoë 6 weken was ben ik de borstvoeding gaan afbouwen en sinds 28 maart ben ik met de borstvoeding gestopt. Ze kreeg ineens niet meer genoeg binnen en moest na de voeding een fles krijgen...
Nu heb ik dus nog steeds geen menstruatie gehad (niet dat ik dat mis) en ik begin me toch een beetje zorgen te maken...
Vorig jaar een baan gekregen terwijl ik net zwanger was; nu loopt in mei mijn contract af en ik zou verlenging krijgen, maar ik denk dat ik dat kan vergeten als ik weer zwanger ben... Durf eerlijk gezegd geen test te doen! Enige wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen is vermoeidheid, maar ik ben ook pas weer een week aan het werk.
Hopenlijk hebben jullie geruststellende woorden; wie is ook nog steeds niet ongesteld?
Groetjes Ylona

Ik heb m'n menstruatie ook nog niet terug en zit soms ook in de rats dat. Omdat ik dan vreselijk moe ben en je haalt je vanalles in je hoofd maar het kan eigenlijk gewoon niet. Ik ben nu wel de bv aan het afbouwen maar bij de andere had ik na 8 weken weer gewoon een menstruatie ook al gaf ik volledig bv. Dat is nu wel even anders! Ik denk maar zo: "Het komt  vast wel  over een poosje". Ik snap dat je  er nu even niet op zit te wachten...misschien komt het binnenkort wel!              

Hallo,

Bij mij duurde het ongeveer een maand nadat ik met de bv gestopt was....Ik maakte mij ook enigzins zorgen, maar het kwam vanzelf. Ik vond het wel erg lekker om dat nou net niet te hebben, maar ja......

succes

Hallo,

Net bij het onderwerp tampons geschreven, ik ben dus ook nog steeds niet weer ongesrteld geweest, zijn er dus meer gelukkig. Ik had van de week de test gedaan maar gelukkig niets aan de hand. Ik geniet er maar van voorlopig, want zodra het weer zo ver is zal ik er wel weer van balen.

Groeten Carina

Terug
Bovenaan