het zal toch niet? of toch wel?

A

Anoniem

Guest
Nou zeg, dag voor mijn NOD, tweede ronde derde kindje en voel me helemaal niet zwanger. Ik had wel een test in huis en dacht als ik hem nu doe hoef ik er niet meer over na te denken wanneer ik hem wel doe. En nu...............een   heel vaag streepje na een minuut of drie. Het lijkt niet eens een andere kleur, maar hij is er wel duidelijk.
Ik weet het, gedult, over een paar dagen testen met ochtend urine, enz. Maarja ipv nu rustiger te zijn en zeker te weten dat ik ongi wordt (verwachte een negatieve test) nu natuurlijk nog veel ongeduldiger.

Heeft iemand ervaring met goedkope kruidvattest? Hoe snel was die positief? Zit er een voorgedrukt streepje?

Ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, zo wel dan uitgerekend op de verjaardag van mijn oudste zoontje!

liefs babymama

hallo babymama

wat ik gehoord heb is dat de kruidvat testen het beste zijn en dat ze heel snel kunnen zien of je zwangr bent of niet...
dus denk het wel...

succes nog verder

groetjes anoeska

hoi babymama,
Ik heb ze wel thuis liggen maar nog niet gebruikt  dus kan je helaas niet zeggen of ze goed zijn. Maar heb al van verschillende menssen gelezen dat ze goed resultaat leveren. Mijn NOD is 23 maart en dan ga ik ze proberen. Maar volgens mij zitten er geen voorgedrukte streepjes op. Ik denk dat je zwanger bent want een streepje is een streepje. Test voor de zekerheid deze week nog een keer, veel succes.

Groetjes petra.

he anouschka,

bedankt voor je reactie. Ik ga er nog maar even vanuit dat ik niet zwanger ben.
Ik hoop dat deze testen idd goed zijn, maar vanmiddag denk ik even een andere kopen.

Iemand tips voor een goede zwangerschapstest??? Die dus als 1 dag voor je NOD reageert (als het goed is).
Klinkt aardig hopeloos, maar ik wil heel graag een echt positieve test aan mijn mannetje kunnen laten zien als hij vanmiddag thuis komt haha, hij denkt namelijk dat ik niet zwanger ben geworden deze ronde dat zegt zijn gevoel, dus ik hoop hem erg te kunnen verrassen.

groetjes babymama

Hoi Petra,

we typen tegelijkertijd.
Ja idd streep is streep, maar nu het om mijn eigen test gaat twijfel ik toch iriirtant is dat he.
Ik laat nog wel even weten of ze idd goed zijn en dan hoop ik voor jou dat je de 23e een positieve test hebt.

groetjes babymama

Hallo Babymama,

Wat betreft testen, volgens mij is een duurdere niet ook direct beter hoor, ik heb tests van Schlecker gebruikt en die waren ook goed.En 1dag voor je NOD een vaag streepje betekend, denk ik, gewoon dat je idd zwanger bent!!Want ook dan zit het HCG hormoon al in je lijf...., 'k ben beniuewd naar de uitslag van de volgende test...
Succes, Groetjes Ynez (30wkn,3dgn)

Hoi ynez

Ja ik ben  ooknieuwschierig, zit de hele dag al te denken. Ben thuis met twee zieke kindjes (verkouden en verhoging) dus kan geen kant op en dan duurt wachten erg lang moet ik zeggen. Haha.
Nou straks komt mijn vriend thuis en dan ff een kadootje kopen, ga vanavond op kraamvisite. Dan meteen ff een nieuwe test halen.

Heb ergens gelezen dat de digitale (zwanger/ niet zwanger) van clearbleu duidelijk is en ook gevoelig.

Hey hey,

Wat spannnnend, ja een streepje is toch echt een streepje!!!
Ga je vast heel voorzichtig feliciteren hoor!!!!
Maar idd een clear bleu test laat ook snel duidelijkheid zien heb ik zelf ook al een paar keertjes gebruikt alleen allemaal negatief dus ja dat kan ook!!!!
Maar we hebben geen haast we hebben al een dochtertje van net 1 jaar dus ja we oefenen verder!!!
Succes hoor en ik duim!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan