Het zal toch niet waar zijn.... (help)

Hoi meiden,

Ik moet even wat kwijt. Zin enorm in de stress hierzo. Ben er helemaal misselijk van...
Had ik vanavond  weer voor de 3e keer gepoept (hebben jullie daar ook last van?) wat denk je, ga ik me na het plassen van onder afvegen, bloed met slijm....

Gatsiedarrie! Het zal toch niet waar zijn dat het weer misgaat! Het voelt zo anders dan in september, voel me zo positief! Kan het me haast niet voorstellen dat het weer mis zou gaan!

Het was nog een beetje oranje, dus niet knal rood. Maar het is zeker geen bruinverlies.

Heeft iemand hier ervaring mee? Toen het in september misging zei de verloskundige dat het wel de tijd  was voor een innestelingsbloeding (rond 5 weken), maar dat dat toch echt met een dag of 3-4 over moest zijn.

Heeft een van jullie hier ervaring mee?

Groetjes van een hele onzekere Sientje...

Nee, helaas, wat vreselijk vervelend voor je. Als ik jou was zou ik echt morgen meteen de VK bellen en net zo lang doorzeuren tot je morgen nog een echo krijgt. Ik duim voor je meid!

Ik helaas ook niet. Ik ben nu vier weken en 2 dagen zwanger, maar heb helemaal geen bloedverlies gehad. Ik ben het met Nienke eens, dat je het beste morgen kunt bellen.
Veel succes!

Ohhh meisje, wat voel ik met je mee!
Misschien is er helemaal niks aan de hand en zijn het bijvoorbeeld gewoon je darmen ofzo die moeite hebben met al die ontlasting.
Als je nogsteeds een positief gevoel hebt, zou ik gewoon uit gaan van het goede! Ik heb in juli ook een mk gehad en wist gelijk bij de eerste druppel bloed dat het mis was. Kan niet uitleggen hoe of waarom, maar dat was direct mijn gevoel.
Ik ga hard voor je duimen dat t goed komt!

Terug
Bovenaan