Het zal toch niet??

A

Anoniem

Guest
Eind juni 2011 ben ik bevallen van mijn tweede zoon. Mijn man en ik hebben toen besloten geen kinderen meer te willen. En nu blijft mijn menstruatie uit! We dachten toch echt voorzichtig geweest te zijn. Ik voel me ook zoals bij die anderen twee....eigenlijk zit ik in de ontkenning en wil niet testen. Bang voor de uitslag...

Gelukkig kan ik het hier van me afschrijven!!
Succes voor diegene die zwanger willen worden...

Ach jeetje, wat een toestand... Kan me voorstellen dat je in spanning zit. Een test geeft je duidelijkheid, wie weet valt het voor je mee. Succes en sterkte.

Beetje raar bericht.... AOLe mensen hier zouden i. Jouw situaties willen zitten...

Ik zou zeggen, gewoon testen! En hoezo bang voor de uitslag???

En wat is voorzichtig?

Liefs

Beste Heppy inderdaad een raar bericht omdat velen van jullie dit willen!!
Bij ons is het natuurlijk welkom maar als het zo is wel even schrikken...
bedankt voor jullie berichtjes...

Ok, âlang het welkom is dan maakt het niet uit! Je schreef dat je bang was voor uitslag.... Vandaar mijn reactie

Liefs

tjee ja dat is wel even schrikken dan,als het niet in de planning zit!
je zou dan ook twee kinderen kort op elkaar kunnen krijgen!
fijn dat het wel welkom zou zijn,maakt de keuze wat makkelijker.
ik hoop hier op een derde!! :) ik ben nog niet zo lang bezig,maar ja ik ben ongeduldig..

ja je kan toch beter naar de kruidvat kunnen gaan en daar de goedkopere testen gaan kopen..
dan weet je het zeker!

succes

Toch even testen zou ik zeggen. Je kan ook je ongi "tegenhouden" doordat je denkt dat het zo is. Dat lees je wel eens. dus testen en dan weet je het!

Succes!

Terug
Bovenaan