Het zet je wel aan t denken....

Dat wat truckerbabe schreef van "wat als".....
heeft ons wel aan t denken gezegd.
Had dr zelf van de week wel met mn moeder een beetje overgehad van wie van mij en broer de voogd waren.
En nu ik dat van truckerbabe gelezen heb,zijn we wat meer dr over aan t denken gegaan.
Het zal wel in de familie blijven maar stel voor dat een van je ouders gezondheidsproblemen heeft en t toch later niet aan kan enz.
We gaan t wel eens met onze ouders en zwagers over hebben,in onze achterhoofd zitte we dr ook over na te denken vrienden van mij ook te vragen.
Want je weet ja zelf niet van hoe wat waar,stel voor,,alleen voorstellen he,zou ni willen dat t gebeurt maar voorkomen kan men t niet,stel voor dat een van onze ouders sneller weg zijn dan wij,dan valt t weer wat af en zo kan men de vrienden nog vragen.Krijg dr eigenlijk nog wel de kriebels van,maar t is eigenlijk wel goed om t te regelen.

zelf zou ik ouders hier niet voor vragen. ik vind het leeftijdsverschil te groot. voor mijn gevoel is er een genertiekloof, maar das natuurlijk ieder voor zich wat je het fijnst vind. je moet er zelf een goed gevoel bij hebben.

Ik vind dit heel erg moeilijk, bij iedereen heb je inderdaad zijn tegen en voors.
Maar het leven kan kort zijn, ben nu bij mijn ouders mijn vader heeft een infarct gehad. Gelukkig gaat het weer en mocht ik hem vanmiddag halen.
Maar inderdaad het zet je aan het denken.

wij hebben het tijdens mijn zwangerschap geregeld dat ze naar mijn beste vriendin/ mijn nichtje van moeders kant gaat.
zij en haar vriend/ mijn neef van vaders kant liggen gewoon het dichts bij ons.
zij waren ook allebei de getuige van ons en we hebben altijd al een goede band gehad.
let wel op dat je dit bij een notaris vast moet laten leggen anders gaan de opa en oma of broers en zussen altijd voor!!
gr

Ga dr binnen kort verder met ouders en schoonouders over hebben,Heb ook al vrienden van me dr over geinformeerd.
Zij gaan dr ook verder goed over na denken want dat heb ik ze wel aangeraden want ja t is dan wel een grote stap he...

Terug
Bovenaan