Het zet maar niet door!

Hoi meiden,

Ik heb al sinds vrijdag bruin oud bloed verlies, maar nog niks roods en het zet gewoon niet door!!! Wat is jullie ervaring hiermee? Ik ben de vorige keer namelijk gecuretteerd omdat er helemaal niks op gang kwam. Als het mis was, zei de gyn donderdag bij de echo dat het al met 5 of 6 weken fout was gegaan, zo klein was het vruchtje. Maar ik zou nu 9 weken moeten zijn, dus het is al zo lang fout, dan moet het nu toch onderhand wel eens afkomen?

Liefs, Anke

Wat vervelend meid. Ik heb 2x een curettage gehad. De eerste keer kwam ik met 12 erachter dat het niet goed was terwijl het vruchtje met 5 wk al gestopt was. Ik vloeide helemaal niet op een gegeven moment idd beetje bruin, het kan echt weken duren voor het los komt. Als het je zo bezig houdt zou ik kiezen voor een curettage, weet precies hoe je je voelt en dat is niet goed. Natuurlijk is het je eigen keus. Maar als het weg is is het weg. Heel veel sterkte.
Liefs Biate

Hi Anke,

Ik heb bij elke miskraam eerst wat bruin bloed verloren en pas na een dag of 4 kreeg ik rood bloed en krampen. Bij mij heeft er steeds 4 dagen tussen gezeten maar ik denk dat het bij ieder heel verschillend kan zijn. Bij mij was het moment dat het vruchtje niet meer leefde gelijk reden om het af te stoten en er zat bij mij dus nooit veel dagen tussen. Bij jou is het nu al 3 weken dan dus misschien moet je toch nog even overleggen met de gyneacoloog en vooral wat je natuurlijk zelf wilt.

Heel veel sterkte

Corina

Hoi Anke,

Wat vervelend nu toch weer zeg!

Bij mij was het ook al met ongeveer 6 weken fout gegaan maar pas met 12 weken begon het met bloeden en daarna al vrij snel kwam de rest. Ik heb daarvoor geen druppel bloed verloren maar net als hierboven al werd gezegd, iedereen is verschillend!

Sterkte,

Liefs Po

Nou, het is nu dus echt begonnen....wat komt dat ineens onverwachts opzetten zeg! Ik kreeg vanmiddag ineens heel erge krampen en toen ik naar de wc ging kwam er ook een hoop bloed en slierten (lekker hoor) maar heb nog geen vruchtje gezien. Ik verwacht dat dat nu wel snel zal komen dan.

Liefs, Anke

hoi meid hopelijk gaat het nu een beetje met je bij mij konden ze geen vruchtje meer zien alleen het zakje omdat het al tussen de 6-8 weken fout was gegaan en mijn mk pas bij de 12e week kwam!
sterkte
joyce

Hoi Anke,
Ik schrok toen ik las dat er toch iets mis is gegaan. Wij zaten tegelijkertijd op het april05-forum en ik vond het leuk en opbeurend om hier te lezen dat je zo snel weer zwanger raakte. En nu dit..Ik wens je heel veel sterkte, Esmeralda

Terug
Bovenaan