het zet niet door........

hoi meiden

allereerst bedankt voor al jullie lieve krabbels
doet me veel goeds

ben al een aantal dagen bloed aan het verliezen
maar alleen met afvegen eigenlijk niet echt vloeien

dan weer helder , dan weer oud , dan weer niks
verlies ook nog dat grijze spul waar ze dat adertje mee heben gedicht
dus dan steeds de hoop dat dat het is maar ga er niet van uit.

woensdag terug voor een echo en bloedprikken
maar verwacht er niks meer van

als het dan nog niet heeft doorgezet en het is niet goed op de echo dan wil ik dat ze er wat aan gaan doen
ik kan en wil er niet meer mee blijven lopen dan

ik ben helemaal OP

ik hou jullie op de hoogte

liefs moekje

Hoi Moekje,

Jeetje wat erg nou. Tuurlijk hoop dat je dat er nog iets goed uitkomt, dat is logisch.
Ik begrijp ook dat je (als het niet doorzet) volgende week dan het liefste hebt, dat het vruchtje eruit gehaald wordt, dan kun je het proberen af te sluiten.

Hier wordt met je meegeleefd!!

Dikke knuffel Deb.

Hoi Moekje,

Wat een vervelende situatie zeg. Ik weet hoe je je voelt.Ik heb voor Sven ook een miskraam gehad die niet doorzette. Slopend is dat, als je weet dat er iets in je zit wat er niet thuishoort.
Bij de zwangerschap van Sven heb ik in het begin hele heftige bloedingen gehad. Toch is daar onze prachtige zoon uit geboren. Bloedverlies wil dus niet altijd iets zeggen.
Kun je anders niet bellen of je al eerder mag komen voor een echo?
Heel veel sterkte meid, we zullen aan je denken!

Groetjes,
Maike

Hee wat naar weer. Zo weet je ook niet waar je aan toe bent he. Bij mijn miskraam verloor ik echt veel helder bloed en later ook stolsels. Het kan natuurlijk zijn dat het nog op gang moet komen maar misschien zit het je ook wel een keertje mee. Ik blijf hopen op het laatste? Heb je ongikrampen? Die horen namelijk bij een mk dus als je die totaal niet hebt heb ik nog wel een beetje hoop.

x ing

Heel naar die onzekerheid. Ik hoop maar dat er snel duidelijkheid voor je komt en vooral hopen we natuurlijk dat het alsnog allemaal goed gaat!

Sterkte hoor!

Groetjes, Marisa

hoi

ik heb helemaal geen ongi krampen

ook niet gehad.

alleen een heel zwaar gevoel in me onderbuik, net of ik steeds een volle blaas heb

en last van mijn darmen .

vreemd allemaal he, afwachten tot woensdag

eerder gaan heeft geen zin omdat ik woesndag ongeveer pas 6 weken zou zijn vermoeden ze .dan ook waarschijnlijk pas iets zien

groetjes moekje

hoi Moekje,
ik had nog niet op je eerdere onderwerp gereageerd, maar wil je natuurlijk wel heel veel sterkte wensen.
En wat rot dat het nu niet echt duidelijk is waar je aan toe bent. Het zou natuurlijk prachtig zijn als dit nog van dat adertje is, maar ook de mogelijkheid van dat het wel een miskraam is is nog aanwezig..bah bah bah. Ik weet helaas uit ervaring dat het moeilijk is. Ik ga heel hard voor je duimen en wens je veel kracht toe om de komende dagen door te komen.

Tamar

Terug
Bovenaan