Het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Bedankt dat jullie mijn geklaag even wilden aanlezen...heerlijk wat luchtte dat op zeg! Maarre denk nou niet dat ik het zo zwaar heb...want dat hebben we allemaal op onze eigen manier!

Hoe het ging in het ziekenhuis? Eeeehh! Ik heb ontzettend op mijn kop gekregen! Ik had moeten bellen en dan had ik weer opgenomen geweest......Alweer mocht ik op het laatste nippertje naar huis, alleen omdat het ietsje beter ging....Moet nu direct bellen bij welk kleur afscheiding, gevoel of wat dan ook ook. Ze willen me extra goed in de gaten houden en dat houd ook in dat ik nu elke week zeker moet terugkomen.
Dat vind ik niet zo erg, want de gezondheid van mijn kleine gaat natuurlijk voorop!
Met de kleine ging het verder wel goed. Het was goed gegroeid en goed op gewicht!

Nou de laatste loodjes wegen nog even extra zwaar, maar dat geldt voor iedereeen!
Heel veel sterkte allemaal he?!

Doei Hanneke, 35,3 weken zwanger van nr 2 en mama van Hjerre

fijn dat het weer goed gaat
ook lekker dat ze het toch extra in de gaten houden
inderdaad de laatste loodtjes vallen niet mee
doei marina 37w

Inderdaad fijn dat alles weer goed gaat, doe maar rustig aan!

Gelukkig is alles goed en klagen doe je hier maar lekker hoor. Vinden we niet erg.
Wel beloven dat je nu niet meer zo lang wacht en meteen belt, zoiets zeggen ze niet voor niets.

Miriam (37+5)

Terug
Bovenaan