Het zijn er 2!!

Ben er net sinds gister achter dat ik zwanger ben van een tweeling! Nog wel spannend allemaal, nu 8 wkn. En de een is net iets groter dan de ander...!

Halve nacht wakker gelegen op zoek naar informatie en zo... zijn er nog meer meiden hier zwanger van een tweeling?

Wat leuk, gefeliciteerd... helaas kan ik je geen info geven heb hier geen ervaring mee. Maar geniet van je zwangerschap!!

<p class="MsoNormal">Hi, ikzelf heb geen ervaring met tweelingen, maar een vriendin van mij die is vier jaar geleden bevallen van twee meisjes. Ik herinner mij nog goed dat ze het in het begin best wel behoorlijk zwaar had, maar nu geniet ze volop van haar tweelingdochters. Nu de tweeling al wat ouders is vindt ze het zelf heerlijk om moeder van een tweeling te zijn. Wakker liggen hoeft echt niet. Het komt heus wel goed!</p>

Het zijn niet mn eerste kindjes, ik heb al een zoontje van 5. Bijna 6 als de tweeling komt! Dus weet ong wat ons te wachten staat... karlijn waren bij jou de vruchtzakjes en de baby's constant even groot, ik weet dat ik nu 2 vroege echo's heb gehad, 1 met 6 en 1 met 8 wkn dus het is allemaal moeilijk te meten maar er zit ong 2 a 3 mm verschil in de vruchtjes...

dank jullie wel voor de felicitaties!

Nou ik had met 7wkn een echo en daarna met 12/13 weken dus zo vroeg weet ik niet..

Wij zijn met icsi (vorm van ivf) zwanger geworden dus wisten zeker dat het eeneiig werd en dan is de kans een stuk groter dat ze gelijk opgaan! Dus uiteindelijk waren ze met de geboorte 2905 gram en 2910 gram.. dus dat is echt wel bizar hetzelfde terwijl een can de laatste echos en 600gram tussen zou zitten.. dus hou je er niet teveel aan vast!
<p style="text-align: left;"> Geniet ervan want het is echt super bijzonder.. luister naar je lichaam en stop echt sneller dan je verwacht.met zware dingen als boodschappen en huishouden! Verzamel mensen om je heen!</p>

Terug
Bovenaan