Het zit deze maand er niet in. snik...

A

Anoniem

Guest
Heb ik weer. M'n vriend gaat zondagnacht weer weg op zakenreis en als ik het goed heb uitgerekend ben ik het meest vruchtbaar op 20-3 en m'n ovulatie 21-3. Het zit er weer niet in dus. Ik baal er enorm van. Nu moet ik weer heeeeeeeeel lang wachten.

Zucht, moest ff m'n frustratie kwijt!!!!

Liefs,
Maaike

hoi maaike

ik kan me best voorstellen dat je nu enorm baalt
weet niet hoelang jullie al bezig zijn
en als jullie allang bezig zijn dan snap ik dat je nog erger baalt
sterkte ermee

grtz tamara

Dit is onze 2e ronde. Of zich dus net begonnen maar een maand duurt LANG!!!! Ik heb ook bewondering voor stellen die bezig zijn met hun 9e ronde ofzo...wat een geduld. Ik word nu al gek.

Hallo Dompy,

Er wordt ook weleens beweert dat spermacellen 7 dagen kunnen overleven in goede omstandigheden.
Dus misschien als je zondag nog even goed klust!
En misschien heb je wel een vroege eisprong was bij mij ook het geval.
Ben ik pas sinds twee dagen achter dus.
Ik zou het in ieder geval proberen.

veel succes las

Oh, we gaan het ook zeker proberen. Je weet maar nooit. Maar het is wel jammer dat op de dag dat ik het vruchtbaars ben (om het maar zo ff te noemen) m'n vriend er niet is. Dat is al frustreren...maar ik slik tarwekiemcapsules ennn ik draag m'n maagsteen. Misschien helpt dat weer een beetje.....

liefs,
Maaike

Ha Dompy
#
Volgens mij moet het wel kunnen hoor?! Mijn ervaring is dat het juist goed is om VOOR de eisprong te klussen, ... dat was bij mijn dochter ook zo. Drie dagen voor de eisprong geklust en voila!

Dusssss altijd een poging wagen!

Cee

Ooooooooooohw mijn dag is weer helemaal goed. Er is dus nog hoop!!!! JIPPIEEEE. Ik ga er deze maand helemaal voor, ik voel dat het moet gaan lukken. Het MOET gewoon!!!

Ik ben weer helemaal blij.....he he....gelukkig.

Eenmaal raden wat ik van het weekend ga doen. hihihihihihi

Liefs,
Dompy

Terug
Bovenaan