het zit hem niet mee

zo als ik in een eerdere topic had verteld is dat Ethan bronchitis heeft nu kreeg hij gisteren ook nog op eens flinke koorts (alle keren boven de 38 graden) plus dat hij weinig eet gelukkig nog wel drinkt en naast dat kreeg hij nog meer plekjes in de mond

dus dagwaarneming gebeld omdat me eigen huisarts er niet was toen kreeg ik te horen de koorts was nog niet zo erg dat kon wel wachten tot de volgende dag(dan was me eigen huisarts er weer) dus naja daar zat ik dan met een huilend zielig hoopje..

dus na een uur weer gebeld omdat zijn temperatuur weer was gestegen nou had ik iemand anders aan de lijn en na mijn verhaal gedaan zij ze meteen ga maar naar huisartsen praktijk ... want ik hoor je zoon op de achtergrond en vertrouw het totaal niet..

dus aan aangekomen temperatuur gecontroleerd die was gelukkig wel gezakt dus de zetpillen helpen wel toen het mondje bekeken zo als ik maandag al dacht toch spruw zo waar wel in het begin stadium maar was wel zichtbaar

dus nu heeft hij naast de antibiotica ook nog zalf voor de spruw voor de koorts moet ik de zetpillen blijven gebruiken mocht ethan echt hangerig worden moet ik direct aan de bel trekken (hij kon na de zetpil namelijk alweer naar de arts lachen en een beetje spelen

een beetje lang verhaal maar moest het toch even kwijt

Heel veel beterschap met je mannetje en lekker knuffelen, tjemig wat een pech eerst je 'grote'mannetje ziek dan Ethan bronchitis en nu dit nog pffffffffffffff, heel sneu voor jullie, houdt hem goed in de gaten en bel op tijd en niet wachten tot morgen eigen huisarts, volg je gevoel.

Terug
Bovenaan