Geloof dat ik al eerder dit advies heb gegeven maar nog maar een keer, kan me je bezorgdheid heel goed voorstellen, ik had dat ook.
Let erop dat ze meer dan 2 plasluiers heeft per dag, temperatuur niet hoger dan 39 graden, vlekjes die je niet weg kunt drukken, bloed in ontlasting en als de klachten langer aanhouden dan 7 dagen. Dat moesten we in de gaten houden.
Wij hadden het ook vorige week, Marissa kwam net aan de 500 cc dus even langs de huisarts geweest. Deze gaf dus bovenstaande dingen aan waar we op moesten letten. Ze dacht aan een maagdarminfectie en ik begrijp ook dat de buikgriep nu heerst, heb er nu zelf ook last van. We moesten kleine beetjes drinken geven en dan vaker op een dag. Wij zijn begonnen met 90cc water en dan om de 2 uur ongeveer. Ineens kreeg ze ook diarree, maar dat was na 3 dagen ook over. En zo de voeding opbouwen weer naar 180cc. Ook zijn we maar even gestopt met fruit en groente hapjes. En nu sinds maandag drinkt ze haar flessen weer leeg, eet weer met plezier haar fruit en groente hapjes.
Maar als je het echt niet vertrouwd zou ik morgen gewoon even langs de huisarts gaan hoor, beter te veel dan te weinig en ook voor je eigen gemoedsrust. Sterkte