het zo zat

Hoi,

we zijn nu een jaar en drie maanden verder, ik heb een miskraam gehad in februari dit jaar. Ik kreeg hier emotioneel een harde klap van, pas de maand erop. Nu ben ik onregelmatig en heb een hormonenkuur gekregen om weer regelmatig ongesteld te worden (primolut). Nu moet ik dan morgen weer ongesteld worden (ik hoop het zo, nu word ik zelfs angstig of ik wel weer ongesteld word). Hopelijk kunnen we dan weer gaan oefenen! Ik ben het soms zo zat, zo vreselijk zat, maar ik wil toch zo graag een kindje van mijn man ooit in mijn armen houden.
liefs Fiene
 
Hoi Fiene,
jeetje,je bent dus al even bezig en hebt ook al het een en ander meegemaakt.
kan me voorsteelen dat je hte zat bent,alleen de hoop op zo'n klein hummeltje houdt je op de been he??
houdt dit voor ogen,want ook voor jou komt die tijd!
heel veel sterkte en succes!
gr. petra
 
Hoi, ook ik heb een paar jaar geleden een miskraam gehad en kreeg primolut, best een aardig troepje vond ik. Het heeft voor mij tijden geduurd eer mijn lichaam een beetje op orde was. Homeopathie gebruikt en dat was voor mij een oplossing. Daarna toch een prachtige zoon gekregen, dus houd moed...
 
Hoi Fiene, er is ook een forum, zwanger worden na een miskraam (staat onderaan). Ik denk dat je daar beter op je plek bent. Ik heb ook een miskraam gehad en op dat andere forum zitten allemaal vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt en die nu ook weer zwanger willen worden.

Groetjes Ina
 
Terug
Bovenaan