Het zo zat...

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?
Aan deze kant niet zo...het vocht gaat steeds extremere vormen aan nemen, terwijl me bloeddruk als een zonnetje is..
Verder heel veel krampen, misselijk, kleintje is ook veel minder beweegelijk!
Morgen weer een afspraak met de gynaecoloog. Maandag 38 weken, maar trek het bijna niet meer..pfff!!
Sorry voor mij gezeur!!

X

Meid zeur er maar oplos hoor daarvoor is deze site er toch!! Het is niet alsof je het bij anderen echt kwijt kan. Ik ben morgen pas 36 weken maar heb het ook helemaal gehad hoor. Maagzuur, kind volledig ingedaald dus kan voor geen meter meer zitten staan of lopen, lange buikspier verrekt ppfff geef ook mijn laatste porsie maar aan vikkie.
Succes morgen bij de gynaecoloog en we tellen weer verder af toch...het einde is gelukkig in zich. Maar die laatste loodjes wegen verpiept zwaar!
x winx

Pfff ik ben t ook zat hoor;)
Kan niet wachten tot ze er is!!
Zodra ik ga liggen: mega maagzuur! Mijn bloeddruk is de laatste tijd erg laag, waardoor ik constant dizzy ben. En ja, ik voel uk ook minder ( al schijnt dat nu wel normaal te zijn , 38wk) ze heeft ook minder ruimte...
Ik hoop zo dat ze niet nog 4wk blijft zitten!;)
Zet m op nog ff allemaal!
Liefs

klaag maar hoor! is toch best handig he zon forum ;) maar hopelijk meldt de kleine zich op tijd en kun je daarvan gaan genieten :) succes met de laatste loodjes!

Liefs,

Ik ben het ook helemaal zat!!
Ze mag van mij wel komen hoor
Ik heb onwijs pijn aan mijn ribben die zijn al een paar weken gekneusd en heb het s' avonds ook erg benauwd dus kom maar op met die bevalling.

Groetjes Vi

Ik ben normaal ook geen pieper en ik weet dat het veel beter is om ze nog even binnen te houden maar ik zou zo graag weer normaal willen bewegen...als ik mijn kinderen naar school breng zijn ze al 5 min. binnen voordat ik er ben. Kan ook geen was meer in de machine doen ivm bukken dan klappen m'n bekken uitelkaar...auwwwww!

Terug
Bovenaan