het zuur

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,
Ik ben nu 9 weken zwanger [bijna]en heb ontzettend veel last van overgeven gelijk als ik uit bed komt of als ik net heb ontbeten ligt het er al weer uit.Daarna gaat het wel en hoef ik niet meer overtegeven.ik heb het wel sinds 3 dagen onzettend zuur de hele dag door en als je dan wat drink of eet word het daarna erger echt irritant en je word er gewoon ziek van.nu kan ik ook maar weinig dingen drinken of het word erger alleen bij de gedachtte al aan limonade of spa fruit krijg ik  het spontaan zuur.hebben jullie  tips voor me want dit vind ik echt niet leuk.en je moet juist veel drinken en zo lukt dit echt niet.groetjes wendy  

hoi wennie

Een droog beschuitje wil nog wel eens helpen. En als je wil drinken, probeer eens melk, dat neutraliseert je maagzuur. Drinken is wel belangrijk tijdens je zwangerschap.

liefs janine

he Wennie,

ik heb ongeveer vanaf week 6/7 echt in bed gelegen.. zo veel moest ik overgeven..
gelukkig is het ergste nu voorbij MAAR haha ik heb ook heel erg het zuur..
ik drink mega  veel spa blauw.. ben verslaaf.. echt liters liters.. gewoon water vind ik niet lekker en vroeger (voor zwanger zijn) dronk ik juist giga veel melk nu smaakt me dat ook niet... heel vreemd hoor..
ik probeer zoveel mogelijk "zachte dingen" te eten..en dat helpt...

succes

liefs Annemieke

Hoi Wennie,

Ik had tijdens mijn zwangerschappen ook ontzettend veel last van maagzuur, ik heb dan ook al die maanden geen prik en thee  gedronken maar ranja of van die pakjes sap van de Aldi. Ik hoop dat er voor jou gauw de goede tip bij zit en dat je je dan snel wat beter voelt.

Heel veel groetjes en oja van harte gefeliciteerd nog!!!!!

hoi meiden
Ik heb vandaag gelukkig even geen last.Ik heb ook vanochtend zelfs niet overgegeven wel bijna,maar gelukkig niet.
Ik had vanochtend thee gezet en dacht van dat drink ik eens een keer niet volgens mij is dat het.en drink nu melk en van die pakken water.hopen dat het zo blijft is veel beter zo anders voel ik me echt rot en kan ik er noggenees van genieten dat ik zwanger ben.bedankt voor jullie advies help tot nu toe al groetjes wendy
p.s.;morgen eerste keer echo ben zo benieuwd hoe het er uit ziet en of alles goed gaat ik hou jullie op de hoogte groetjes wendy

Terug
Bovenaan